MEMBERSHIP SHAKLEE

CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE

BAGAIMANA CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE?

Adaa dah pun kongsi sebelum ni cara mendaftar sebagai ahli Shaklee tapi rasanya dah gak berkurun, jadi hari ni Adaa kongsi sekali lagi. Senang aja. Anda ada dua pilihan untuk mula mendaftar sebagai ahli Shaklee atau pengedar sah Shaklee.

CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE

PILIHAN 1

Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan bayaran sebanyak RM68.90 (sila tambah kos penghantaran sebanyak RM11 untuk semenanjung dan RM22 untuk Sabah/Sarawak).

PILIHAN 2

Anda boleh melakukan pembelian produk Shaklee bernilai 200uv atau sekitar RM700 keatas untuk mendapatkan keahlian secara PERCUMA.

APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN?

Anda hanya perlu hubungi Adaa untuk sebarang perbincangan, kemusykilan atau pertanyaan. Kemudian Adaa akan daftarkan untuk anda secara online sahaja. Atau sekiranya anda memang yakin dah nak beli produk sambil mendaftar atau nak mendaftar sahaja tanpa pembelian produk, boleh terus isi borang Pendaftaran Keahlian Shaklee ini.

Sekiranya anda hendak mendaftar sendiri di branch atau HQ shaklee, anda juga boleh melakukan sedemikian dengan hanya mengisi borang keahlian di kaunter dan daftar menggunakan ID saya 858777 sebagai sponsor/upline anda.

Kalau boleh, hubungi Adaa dahulu supaya Adaa dapat berikan panduan untuk anda mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan betul.

PERLUKAH BUAT PEMBELIAN SETIAP BULAN UNTUK KEKALKAN KEAHLIAN?

Tak perlu. Anda tak wajib buat pembelian setiap bulan. Jadi tak perlu risau. Hanya daftar sebagai ahli Shaklee dan nikmati pelbagai kelebihan sebagai ahli Shaklee!

KELEBIHAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

 

Sekarang, senarai kelebihan menjadi ahli shaklee dah makin banyak:

  1. Akses ke web pembelian online http://www.shaklee2u.com.my . Anda boleh melakukan pembelian sendiri, hanya masukkan id dan password anda, pilih barang yang nak dibeli, pilih cara pembayaran dan barang akan terus sampai ke pintu rumah anda. Sangat mudah!
  2. Anda boleh menyemak senarai promosi setiap bulan dari shaklee, info dan perkembangan shaklee, aktiviti shaklee, dan pelbagai resepi dan tips kesihatan secara terus dari web tersebut. Kalau bukan ahli tak dapat tau kelebihan ni.
  3. Penjimatan yang berganda. Sudahlah dapat beli pada harga ahli, lepas tu anda juga layak menerima duit lagi jika pembelian anda pada bulan tersebut melebihi 150uv/point. Dapat ‘cashback’ tu! lagi best sebab shaklee transfer terus ke akaun anda setiap pertengahan bulan.
  4. Bagi yang nak tambah pendapatan, ini peluang anda. Tak susah pun, hanya jadi pengguna, jatuh cinta dah kat produk, senang kongsikan dengan rakan dan keluarga. Hanya dengan itu anda dah boleh jana pendapatan tambahan tau. Ramai dah berjaya, jadi jika berminat, adaa sarankan anda patut sangatlah cuba. alang-alang dah guna kan..Kami menyediakan kumpulan sokongan untuk anda.

Jadi, itu sebahagian kelebihan atau keseronokan menjadi ahli shaklee. Belum cerita peluang pendapatan yang lebih besar, pelbagai jenis bonus, peluang mengerjakan umrah, trip dalam dan luar negara dan banyak lagi! nak bincang lebih lanjut, whatsapp aja adaa ya-0179329859

Untuk lebih info tentang ahli Shaklee boleh baca diSINI ya

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements
MEMBERSHIP SHAKLEE · PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

VITALEA PERCUMA UNTUK SEMUA!

Selamat pagi semua!! hari ni baru tiba di rumah setelah beberapa hari di kampung. Dan tanpa berlengah lagi Adaa nak bagitahu satu berita gembira 😀

MEMBERSHIP

 

Anda selalu guna produk shaklee tapi belum jadi ahli? Inilah masa yang sesuai untuk mendaftar. Sebab bulan ini Shaklee dengan baik hatinya telah memberi Vitalea secara percuma untuk anda yang ingin berdaftar sebagai ahli shaklee! 

Vitalea shaklee adalah Multivitamin pertama dunia yang berusia lebih 100 tahun dan masih bertahan sehingga kini.

Best ke vitalea? meh adaa beritahu serba sedikit ya.

Vita-Lea® Iron Formula
Multivitamin & Multimineral

Multi yang Hebat
Makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki.  Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
 
Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan
Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh.  Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.
 
Penggunaan harian, Vita Lea boleh:

  • Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh*
  • Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata*
  • Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi*
  • Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas*

Perbezaan Shaklee
Kemajuan Saintifik

  • Disokong oleh tujuh kajian klinikal

Mengandungi Sistem Penyerapan Bioaktif

  • Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.

Kualiti yang luar biasa

  • Lebih daripada 340 ujian kualiti dilakukan setiap kali Vita-Lea dihasilkan

Vitamin D – Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat*
Beta Karotena – Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi*
Vitamin E – Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi*
Kalsium – Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot*
Boron – Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang*
Magnasium – Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung*
Biotin – Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak*
Lain-lain – Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet*
sumber shaklee.com

Ini pengenalan kepada produk Vitalea Shaklee. Nak tahu apa kelebihan shaklee untuk anda? apa yang Vitalea ni boleh berikan pada anda?

anda boleh baca dalam entry adaa Vitalea: ketahui kepentingannya dan testimoni mereka yang dah mencuba

Bila lagi nak merasa produk percuma kan? jadi jangan lepaskan peluang ok? Hubungi Adaa segera untuk rebut tawaran dari shaklee!

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

ADAKAH ANDA SEORANG PEMIMPIN?

QUOTES 2

Bukan senang nak jadi pemimpin, tapi tidak mustahil. Memang betul kata Jack Welch ni..Semua bermula dari diri sendiri..kita jadi pemimpin bukar sekadar dalam kerjaya, tapi dalam keluarga juga.

Kalau diri sendiri gagal jadi peniaga berjaya, ibu yang berjaya, isteri yang berjaya, bapa atau suami yang berjaya, anak yang berjaya, bagaimana kita nak didik orang lain dan lahirkan insan yang berjaya ye tak?

Kita perlu lihat diri sendiri semula, dah cukup berjaya ke? dah agak-agak yakin nak membantu orang lain? kalau dah sampai tahap itu, maknanya kita dah bersedia. Kalau tidak, fokus dalam memperbaiki diri terlebih dahulu..

kalau dalam bisnes:

  1. Baiki diri supaya jujur

  2. Baiki diri supaya istiqamah/konsisten dalam melakukan tugasan

  3. Baiki diri supaya sentiasa bersungguh-sungguh dan berdisiplin

 

Kalau dalam membina keluarga:

  1. Lengkapkan diri dengan ilmu agama dan pendidikan anak2

  2. Baiki diri untuk hidup dengan teratur, kemas, bersih

  3. Baiki diri dari segi emosi

 

kita adalah model kepada orang lain dan keluarga. inilah yang dikatakan KEPIMPINAN MELALUI TAULADAN. kalau diri sendiri tak betul, macam mana nak bentuk orang lain. Kalau jari kita yang bengkok, macam mana nak bentukkan tanah lumpur menjadi labu sayong yang cantik, simetri kan?

-motivasi pagi-

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

PELUANG UNTUK SIHAT, CANTIK DAN JANA PENDAPATAN..SEGALANYA DISINI

Selamat pagi! hari ni adaa nak kongsikan video Adaa dan kawan-kawan yang lain sebagai pengguna dan ahli shaklee.

Dengan Shaklee ni sebenarnya telah banyak mengubah hidup adaa..dari segi kesihatan, keyakinan, kepimpinan dan juga pastinya poket 😀

Korang biasa tak bila sekali sekala terjumpa kawan, diorang tegur korang nampak berbeza, makin lawa..mesti kembang semangkuk kan..ha nak tahu rahsianya? dah bukan rahsia pun..ini bukan setakat penampilan luaran yang berbeza..dalaman pun sama tau..Alhamdulillah..mujur rebut peluang ni dulu..ok, korang, enjoy the clip!

puan tudung merah itulah saya 😀

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

HAK SEBAGAI PENGGUNA SHAKLEE

i love shaklee!

Lamanya lah tak bersiaran secara berterusan..mahap lah ye..adaa baru pindah ke kuala terengganu…sini internet pon tarak..maksud adaa kawasan umah ni lah..bukan seluruh terengganu hehe..jadi sedang berkemas, menguruskan apa2 yang patut..tu yang bertangguh sikit ni

Kali ni dengan line yang nyawa2 ikan ni rasa nak share satu benda..sekarang ni Shaklee semakin HOT gitu..tetibe je meletus sebab sekarang semua nak mencari jalan cepat untuk tingkatkan income kan? Jadi, dalam banyak2 bisnes, mungkin Shaklee yang menjadi pilihan..which is GOOD!

Tapi dalam duk berkejar nak raih pendapatan ni..ada juga Shaklee Independent Distributor (SID) yang terlepas pandang beberapa perkara…bukan salah mereka..cuma mungkin terlepas info…

Setiap orang yang mendaftar untuk menjadi ahli dibawah SID tertentu, berhak mendapat konsultasi percuma ye..jd jika ada yang ajak korang jd ahli, pasti kan SID tersebut terangkan kepada anda apa yang anda perlu tahu..nak tanye pasal produk ke, marketing plan ke, apa2 lah yang berkaitan, sila tanya upline anda tu sebab dia bertanggung jawab keatas anda.

Macam yang adaa share dekat facebook tadi, SHaklee bukan sahaja membantu dari segi kewangan, tetapi dari segi kepimpinan, ilmu tentang produk, komunikasi..Jadi itu hak anda untuk tanya banyak2 sampai dia pengsan hehe

Kami ingin sentuh hati anda..bukan TOUCH AND GO..kami ingin mendidik anda, memberi info, bantu jana pendapatan dan menjadi the better you. Jadi pastikan anda mendapat hak tersebut dari setiap upline anda..kalau dia taknak bagi, ingatkan semula supaya wang pendaftaran anda berbaloi untuk dilaburkan walaupun hanya RM65 ya..

Bagi yang berminat untuk menjana income, pastikan anda berada dalam kumpulan yang betul, yang boleh membantu anda..so siapa yang  nak berada dalam kumpulan adaa, boleh pm2 ye..hehe

SHARING IS CARING

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Uncategorized

Shaklee: Benarkah berkualiti?

Tengah duk godek2 desktop ni tadi jumpa info yang rasanya menarik untuk dikongsikan..Shaklee ni dah lama bertapak, hampir 55 tahun dah..bagi yang pernah menggunakannya dah tentu dapat menilai kan sejauh mana keberkesanannya..ni nak share sejarah shaklee sket:

Shaklee Corporation merupakan sebuah syarikat nutrisi semulajadi No. 1 di Amerika Syarikat dan menjadi sejarah kebanggaan selama lebih 50 tahun sebagai peneraju dalam sejarah kesihatan dan isu-isu alam sekitar. Dr Forrest C SHAKLEE memulakan syarikat dengan komitmen terhadap produk bagi meningkatkan kesihatan tanpa mencemarkan alam sekitar dengan mengasaskan syarikatnya pada 1956. Kategori produk syarikatnya terdiri daripada suplemen, produk pembersihan rumah, udara dan air penuras serta produk kecantikan dan penjagaan kulit yang menggabungkan keaslian dan sains yang terbaik.

Selama lebih 50 tahun, Shaklee telah menjadi pembekal terunggul dari segi mutu produk, nutrisi dan produk penjagaan peribadi yang tulen, produk keperluan rumah yang mesra alam dan sistem rawatan air serta udara yang terkini. Jenama Shaklee sinonim dengan kualiti yang tinggi dan kemujaraban, mewakili satu daripada jenama terkenal dalam pemakanan tambahan dan industri-industri jualan langsung. Pelanggan dan pengedar setia telah memberi sokongan padu terhadap syarikat selama lebih 50 tahun lepas. Dengan satu portfolio produk yang kukuh, di samping lebih 48 paten dan bakal paten di seluruh dunia, Shaklee beroperasi di Kanada, Jepun, Malaysia, Mexico, China dan Amerika Syarikat dan mempunyai lebih 700,000 orang ahli di seluruh dunia. Produk Shaklee mencerminkan komitmen syarikat bagi kualiti tertinggi, perkhidmatan dan kepuasan pelanggan, disokong oleh satu jaminan iaitu Jaminan 100% Shaklee. 
Ha tu diaaa bnyk lagi sejarahnya, tapi kite cite lain kali ye..Kali ni Adaa nak tunjukkan ranking Shaklee dlm industri supplement ni..mmg Shaklee claim productnya berkualiti which i totally agree with that, but nk jugak tahu dimana kedudukannya kan. Research yg adaa nk tunjukkan ni melibatkan 100 companies dan tak semua ada di Malaysia. Jom tgk Shaklee diranking ke berapa:

Original source: here

 How effective are the Shaklee multivitamins?

The table below provides a summary of the Effectiveness Scores of some of the more popular vitamin supplement brands available on the market, including the Shaklee vitamins.
Any vitamin supplement with a score that exceeds 8.0 is considered to be “excellent”. Unfortunately a quick glance at the table below reveals that the great majority of multivitamin products available on the market do not meet that threshold. 
Using a multivitamin product with a score of 8.0 or above is strongly advised.
Effectiveness scores and ranking of the most popular vitamin supplements (including Shaklee)
 

Company Product Effectiveness Rank
21st Century One Daily Maximum 0.7 94
4Life BioVitamins Type III 4.5 55
Absolute Nutrition Dieters’ Multi’s 2.7 77
Action Labs Essential Nutrients 0.5 100
Advanced Physician’s Products Maximum MultiVitamin/Mineral without Iron 5.8 34
amni Added Protection III 7.0 17
Atkins Basic #3 4.7 51
Avon VitAdvance Complete Multivitamin 1.2 88
Bronson Laboratories Performance Edge 4.5 56
Centrum Silver 4.6 54
Colgan Institute Formula MCS 6.4 26
Country Life Maxine 4.4 58
DaVinci Laboratories Spectra 6.8 21
Doctor’s Nutrition Mega Vites 6.8 20
Douglas Laboratories Ultra Preventive X 9.4 2
Dr. Julian Whitaker’s Forward Multi-Nutrient 7.6 14
EAS Multi-Blend 6.3 29
EcoNugenics Longevity Rhythms Gold 5.8 35
Equate One Daily 0.6 99
Essentials by Megafood Essentials for Life 5.2 43
Flora MultiCaps 1.2 89
FoodScience of Vermont Superior Care 6.6 24
Freeda Vitamins Ultra Freeda Iron-Free 2.7 79
FreeLife Reverse! 8.6 6
Garry Null’s Supreme Health Formula 4.8 49
Geritol Complete 0.4 101
GNC GNC Mega Men Sport 6.9 19
Good Neighbor Pharmacy Balanced Care Complete Multi 0.6 97
Great Earth TNT – Total Nutrition Tablet 5.0 47
Greens+ Multi+ 3.9 63
Herbalife Formula 2 Multivitamin Complex 5.3 40
Jamieson Super Vita-Vim 3.7 67
Jarrow Multi E-Z Powder 5.0 46
Jean Carper’s Stop Aging Now! 6.0 32
KAL Multiple Energy 5.2 42
Karuna Maxxum 4 7.9 10
Kirkland Signature (Costco) Daily Multi 1.9 84
Kroger Advanced Formula Complete 0.6 98
Life Brand Optimum 0.6 96
Life Extension Foundation Life Extension Mix 8.2 8
Lifestyles Lifecycles 1.6 86
Mannatech PhytoMatrix 6.2 30
Matol Matolife 4.1 62
Melaleuca Vitality Pak 5.3 39
Metagenics Multigenics Intensive Care 7.2 15
Michael’s Naturopathic Programs Pedia Vites 3.8 64
Mountain Naturals of Vermont Superior Care 7.1 16
Natrol My Favorite Multiple Original 3.8 65
Natural Factors MultiStart 5.9 33
Nature Made Multi Complete 4.3 59
Nature’s Blend Vitaminix Ultimate 5.6 37
Nature’s Bounty Green Source Vegetarian Formula 4.1 61
Nature’s Plus Uitra One 2.0 83
Nature’s Sunshine Super Supplemental Vitamins and Minerals 2.7 78
Nature’s Way Alive! Whole Food Energizer 6.1 31
Nikken Kenzen Mega Daily 4 4.9 48
NOW Foods Multiple Vitamins – Liquid Gels 6.4 28
Nu-life Ultimate One 3.7 66
Nutrilite (Amway, Quixtar) Double X 8.3 7
Nutrition Dynamics Optimum Health Essentials 6.8 22
One A Day Essential 4.5 57
Optimox Androvite 5.1 44
Perfect Choice Multivitamin Specially Formulated 2.9 73
Pharmanex (Nu Skin) LifePak Prime 5.4 38
PhytoPharmica Clinical Nutrients 4.7 53
Pilgrim’s Silver Stars Multi 2.7 76
Puritan’s Pride High Potency Ultra Vita Time Release 6.5 25
Purity Products Perfect Multi Focus Formula 7.0 18
QCI Nutritionals Ultra Vitality #1 5.2 41
Quest Maximum Once A Day 4.2 60
Rainbow Light Advanced Nutritional System 6.4 27
Reliv Classic 1.1 90
Ripple Creek Mega-100 (Slow Release) 3.3 70
Rite Aid Whole Source 0.8 93
Safeway Select Super Multivitamin 2.9 72
Schiff Single Day 2.4 82
Shaklee Vitalizer Gold 8.9 4
Sisu Only One 2.5 81
Solaray Iron-Free Spectro Multi-Vita-Min 5.8 36
Solgar Omnium 7.8 11
Source Naturals Life Force Multiple 8.7 5
SportPharma Multiguard 7.6 13
Spring Valley Maximum One Dally 0.6 95
Sundown Complete Ultra 0.9 91
Sunkist Multi-Men’s 1.7 85
SupraLife Maxum Essentials 5.0 45
Swiss Natural Sources Super Adult Chewable 3.4 69
Thompson Human Nature Green Multi 3.0 71
Thorne Research Al’s Formula 4.8 50
TwinLab Daily One Caps with Iron 6.7 23
Ultimate Nutrition Super Complete 7.7 12
USANA Health Sciences Essentials 9.3 3
Vitamin Power Power Source 100 2.8 75
Vitamin Research Products Extended Plus 7.9 9
Vitamin World Daily 3 With Antioxidant Factors 4.7 52
Walgreens Ultra Choice Premium 3.5 68
Watkins Superfood Multiple 2.8 74
Western Family Multra Forte 1.3 87
Xtend-Life Total Balance 9.6 1
YourLife Super Multi with Herbs 0.9 92
ZonePerfect Multi Vitamin & Mineral 2.6 80
So, dah tahu kan Shaklee ni berkualiti tinggi ke tak? Berbaloi~~ Make the best decision for ur health!