CINCH · CINCH TEA · ESP · MEALSHAKE · PERFORMANCE DRINK · resepi · SHAKLEE RELATED

4 RESEPI SMOOTHIES SIHAT DAN SEDAP

Selamat pagi!! Pagi ni Adaa nak kongsi 4 resepi smoothies yang sangat sedap dan yang lebih penting resepi smoothies ni sangat berkhasiat dan sesuai untuk sesiapa yang ingin mengamalkan pemakanan secara sihat, kekal langsing dan bertenaga.

Resepi smoothies ni mungkin sedikit berbeza dari yang anda pernah cuba kerana ianya menggunakan rangkaian produk shaklee.

”Habis kalau takda produk shaklee tak boleh buat ke??”

Jangan risau, anda boleh olah mengikut kesukaan anda tetapi adalah lebih afdal 🙂 jika anda dapat menggunakan produk tersebut.

Adaa dah pernah cuba ESP, mealshake, Cinch coklat, Performance Drink dari Shaklee dan jujurnya, ianya sangat sedap. Apa lagi dengan resepi smoothies yang menarik macam ni. Memang kaw!!

Apa pun layan video dulu 🙂

Resepi smoothies yang coklat tu sangatlah menggoda iman ok..Adaa memang kalah dengan coklat-coklat ni hehe

Bagi yang nak sangat sarapan atau meal replacement yang tak membosankan, sihat, berkhasiat, membekalkan tenaga berpanjangan, kenyang dengan lebih lama..silalah cuba resepi smoothies ni ok. Adaa berani jamin anda takkan menyesal!

Selamat mencuba!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements
#MASALAH KESIHATAN · ESP · MEALSHAKE · PERFORMANCE DRINK · SHAKLEE RELATED

SET SHAKLEE POPULAR MENJELANG RAMADHAN

Diam tak diam, bulan depan kita dah nak bertemu Ramadhan sekali lagi. cepat betul rasa masa berlalu. Siapa yang belum qada’ puasa sila angkat tangan! Jangan lengah lagi ok? Ganti cepat.

Bila bercakap tentang Ramadhan, perkara pertama yang Adaa fikir ialah bagaimana nak kekalkan tenaga, bukan sahaja untuk kita tapi anak-anak. Anak yang sekolah ni lagi besar cabarannya..dah lah penat belajar, main lagi, cuaca pulak panas..kadang kesian tengok..Ini pun cuaca punyalah panas berapi..demam toksah cakap lah..merata budak-budak ke orang dewasa ke kena demam..siang panas, malam hujan..kalau bulan puasa lagilah kan..kena pastikan pengambilan air mencukupi.

untuk diri sendiri dan keluarga yang bakal berpuasa, apa selalunya set shaklee yang ramai orang ambil?

CADANGAN UNTUK BERPUASA SECARA SIHAT DENGAN SHAKLEE

ramadhan 1.jpg

ramadhan 2.jpg

BANYAK SANGAT? tak pun sebenarnya..tetapi atas permintaan sahabat dan semua pelanggan Adaa yang nak kan set yang lebih ‘budget’..ini ada set yang ringkas..bagi adaa..ini WAJIB lah hehe.

RAMADHAN FAVOURITESET.png

MEALSHAKE: aroma vanila yang sangat sedap. Diperkaya dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Hidangan lengkap yang membantu anda dan anak anda untuk kekal bertenaga sepanjang hari. Diperbuat daripada buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya dan Lactalbumin. Lactalbumin ialah sejenis susu dan merupakan bahan terbaik yang mengandungi organisma protein yang berkualiti tinggi dan mudah diserap kedalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa.

SIAPA PERLUKAN?

Semua golongan: Pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran, orang sakit, orang sibuk bekerja, atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Pilihan untuk SARAPAN PAGI YANG TERBAIK!

 

PERFORMANCE DRINK: Minuman sukan pertama  bagi atlet di USA. Ia juga telah direka khusus untuk para angkasawan NASA, para atlet antarabangsa, dan pengembara terkemuka. Ujian klinikal membuktikan bahawa OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara kitaran bendalir dalam tubuh. Berbanding minuman sukan yang lain, Performance drink mempunyai 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

MANFAAT UTAMA?

  • Meningkatkan daya ketahan badan, berikan tenaga, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal.
  • Membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh.
  • Mengurangkan kehausan, cegah penyahhidratan, melebapkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan paras gula dan ianya telah terbukti secara klinikal

SIAPA PERLUKAN?

Sesuai untuk: Para atlet, mereka yang BERPUASA, sebelum dan selepas pembedahan, orang yang sering tidur lewat malam, orang yang sentiasa letih, paras gula rendah, tiada selera makan, cirit birit, vagina kering, kepeningan, penyahhidratan kulit dan otot.

 

ESP: Telah diiktiraf diseluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang sangat tinggi yang pernah dihasilkan. Setiap satu tin ESP (850gram) dihasilkan dari 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga yang bertahan lama.

Satu-satunya produk yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

SIAPA PERLUKAN?

Semua peringkat umur dari muda hingga tua juga sesuai untuk penghidap kencing manis.

Untuk lebih manfaat dan info tentang ESP (produk terlaris) boleh klik link ‘ESP‘ ini.

Jadi, boleh kot buat kira-kira untuk persiapan ramadhan nanti. Jangan melepas ya.

Untuk pembelian SET KESIHATAN RAMADHAN  boleh hubungi adaa .(jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian boleh hubungi adaa juga ok?)

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
B COMPLEX · CINCH · ESP · MEALSHAKE · Vitalea

TERLALU KURUS? ‘UNDERWEIGHT’? TAMBAH BERAT BADAN SECARA SIHAT SEKARANG!

“BERAT BADAN SAYA DAH NAIK!, GASTRIK MAKIN KURANG, MIGRAIN PUN KURANG, HAID LEBIH TERATUR MEMANG DEBABOMMM!!

Selamat pagi Malaysia!! Selalu cerita orang nak kurus kan, kali ni kes orang nak tambah berat pulak. Adaa dapat testimonial ni 15 April hari tu baru hari ni sempat nak kongsi. jom baca testimonial dulu ya..terima kasih sangat bagi feedback macam  ni dik oi..ceria hari hakak.

MASALAH KURANG BERAT BADAN
MASALAH KURANG BERAT BADAN

 

Rajin cik adik ni ‘compose’ siap-siap dah lawa-lawa..akak tinggal tampal sini je dik 🙂

Alhamdulillah, cik adik ni baru sebulan ambil ESP dan Vitalea. Nak tambah berat badan sahaja pada mulanya tetapi tengoklah manfaat yang dia dapat secara tidak langsung..dia punya gembira sampai terus beli 2 tin ESP terus dan dah sampai pun kat dia kelmarin. Syukur.. Ayat last yang tak tahan tu ‘boleh lupa rupa sebenar’ hehe makin lawa ye dik.

Bagi yang dah lama nak naikkan berat badan tapi belum berjaya, mungkin boleh cuba macam cik adik kita ni. Ada orang nak gemuk sanggup makan makanan tak sihat..jangan ya..itu bukan cara yang betul..kita nak sihat, itu KUNCI utama..kalau berat badan naik kerana makan benda yang bukan-bukan nak buat apa..tu membuka pintu penyakit namanya tu..huhu

SHAKLEE BOLEH MEMBANTU TAMBAH BERAT BADAN?

InsyaAllah, Shaklee ada menyediakan rangkaian untuk menambah berat badan, cuma bergantung kepada anda nak ambil semua atau macam cik adik ni tadi dia cuma ambil dua produk sahaja dulu. Keberkesanan berbeza kan mengikut tubuh individu.

photo_2015-04-24_05-41-55

VITALEA– Vitalea merupakan multivitamin dan mineral yang pertama dicipta didunia!. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA.

  • Memberikan tenaga segera
  • Pelengkap nutrisi
  • Membantu dalam proses metabolisma badan
  • Menyediakan asas nutrisi, pertubumbuhan sel baru, bantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.
  • melindungi organ seperti buah pinggang, jantung dan hati.

CINCH SHAKE, ESP DAN MEALSHAKE– Ini merupakan 3 protein terbaik dari Shaklee yang pastinya bebas GMO (non-GMO).

cinch 3

CINCH SHAKE– Didatangkan dalam 3 perasa iaitu Caffe latte, coklat dan vanila. Boleh pilih mengikut selera anda 🙂 Setiap kali anda minum Cinch Shake, anda akan mendapat 24g protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting serta 6g serat larut. Ia membantu membina otot dan mengekalkan tahap gula normal dalam darah.

ESP– Inilah protein soya terbaik dan terlaris di Shaklee!  Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Ianya mengandungi 9 asid amino penting dan diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

KHASIAT DALAM SATU HIDANGAN ESP
KHASIAT DALAM SATU HIDANGAN ESP

MEALSHAKE– Protein dengan bau dan rasa VANILA yang enak! Ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Mealshake diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah,sayur-sayuran, kacang soya dan lactalbumin (sejenis susu).

meal-shakes

  • Memberikan nutrisi lengkap
  • Membantu tumbesaran yang sempurna
  • Mengandungi vitamin A, C, E, zinc dan selenium
  • Memberikan tenaga bersama rasa yang enak!

#Mealshake dan cinch sangat disarankan diambil bersama ESP untuk penyerapan protein dan vitamin yang lebih baik. #

photo_2015-04-24_05-42-02

B COMPLEX– Para saintis Shaklee telah mencipta asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia dengan kadar kebolehserapan yang sangat tinggi dan berkualiti. Bcomplex lengkap dengan 9 komponen folik. Kesemua komponen perlul hadir bersama untuk mendapat keseimbangan vitamin B dalam tubuh. Ianya vitamin larut air, jadi sebarang lebihan tidak akan disimpan didalam tubuh dan disingkirkan melalui sistem percernaan. jadi sangat penting untuk kita ambil secara berterusan setiap hari.

  • Menukar makanan kepada tenaga
  • Membantu meningkatkan selera makan (ambil sebelum makan)
  • melawan stress dan tekanan
  • Membantu tumbesaran yang baik.
  • Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban.
  • Baik untuk mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan
  • Mencegah anemia dengan membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi
  • meredakan senggugut, kerisauan, PMS, masalah penghadaman

Sekiranya anda ingin menambah berat badan secara sihat macam cik adik kat atas tu..jangan segan whatsapp adaa ok? Adaa akan bantu anda dengan cara pengambilan dan jadual pemakanan. Sebarang soalan pun boleh tanya, takda masalah 🙂

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
MEALSHAKE · NUTRIFERON · OMEGA GUARD · PERFORMANCE DRINK

PERISAI KETIKA JEREBU: JANGAN AMBIL REMEH

Sekali lagi negara diselubungi jerebu teruk tahun ni..memang menyesakkan lubang hidung. Adaa sendiri rasa tak selesa dan mula batuk-batuk.

Adaa ingat lagi pada tahun 2013, jerebu sangat teruk sampaikan kena isytihar darurat di Muar kalau tak sihat..mau nya tak..bacaan sampai 700 lebih..Minggu lepas adaa ke klinik sebab suami demam, dan doktor tu kata memang ramai sekarang ni diserang asma, demam, batuk..macam-macam jenis virus mula menyinggah.

Hari ini dan esok, sekolah juga diarahkan untuk tutup kan? Bacaan masih lagi belum berkurang secara drastik malah ada yang mengatakan 10 hb oktober ini jerebu bakal teruk semula. Jadi kena siapkan perisai! Mask, vitamin, ubat..semualah.

Bila cuaca macam ni, virus, bakteria macam-macam ada diudara dan kita harus elakkan dari terdedah kepada semua tu..kalau tak penyakit mudah menyinggah..tapi adakalanya memang tak dapat nak elak kan? Jadi, kita kena kuatkan imun sistem kita dan keluarga.

APA TINDAKAN KETIKA JEREBU?

TINDAKAN SEMASA JEREBU
TINDAKAN SEMASA JEREBU

Sangat penting untuk kita jaga kesihatan ketika ini tau.

Bagi yang ingin mengambil langkah berjaga-jaga..yelah kalo dah kerja nya kat luar mcm mana pulak nak kurangkan aktiviti kan..nak tak nak terpaksa juga keluar..kalau yang duduk dalam rumah ni pon boleh berisiko mengalami masalah kesihatan, apatah lagi yang diluar..

Jadi, adaa sarankan, supplement yang sesuai untuk kita dalam cuaca sebegini:

Omega& mealshake– mengalami masalah pernafasan seperti asma

Nutriferon– Perisai terbaik untuk meningkatkan imuniti tubuh badan anda

Performance Drink– Mengelakkan anda mengalami dehydration. Performance drink bantu anda hydrate lebih cepat dari air.

Kita sama-sama jaga diri ye..

PROMOTION BUY 2 OFF 5%

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::
#CADANGAN DAN SET RAWATAN · MEALSHAKE · OMEGA GUARD · PERFORMANCE DRINK · SHAKLEE RELATED · VITALEA FOR KIDS

5 TIPS MEMBANTU ANAK BERPUASA

Tahun ni Adam 6 tahun dah..dah mula tahu apa tu puasa, macam mana puasa..tahu pulak rasa segan kalau tak berpuasa..jika diikutkan, umur adam ni belum patut pun lagi berpuasa..belum wajib pun..jadi kalau korang ada anak yang lebih kurang macam adam ni..jangan lah paksa-paksa dia puasa hanya kerana nak ikut kawan-kawan. Lebih baik berikan dia ruang dan kefahaman kenapa perlu berpuasa.

Bila anak wajib berpuasa? Apabila anak itu sudah baligh..maka dia wajib berpuasa. Tetapi adalah sangat dituntut untuk kita didik anak-anak berpuasa sebagai persedian buat mereka. Tapi macam mana?

5 tips untuk membantu anak-anak berpuasa.

Menyediakan sahur yang sesuai dengan keperluan anak.

Adam ni sangat ‘semangat’ badan nya..suka makan..sampai adaa sendiri macam ragu-ragu je bila dia kata nak puasa. Tapi dah dia minta nak puasa, nak sahur, jadi kita ikutkan lah dulu. Yang pasti, berikan menu sahur yang membantu anak untuk kekal bertenaga sekurang-kurangnya sehingga waktu zohor. ( buat kali pertama)

4
NUTRISI KANAK-KANAK BERPUASA

Membahagikan tempoh puasa

Anak kita kecik lagi..jadi mungkin susah dia nak puasa dari terbit fajar hingga terbenam matahari apa lagi kalau yang kuat makan minum macam adam mokmok ni hehe. Jadi, nyatakan pada mereka yang hari ini, puasa sehingga zohor/balik sekolah dulu..dah boleh, panjangkan sedikit sehingga asar..dah boleh lagi baru dilanjutkan sehingga berbuka..biarkan dia puasa bertahap..takpe..perlahan-lahan ok..

Memuji dan memberi dorongan

Sentiasa memuji dan memberi dorongan pada anak-anak yang berpuasa tak kira berapa jam sekalipun dia puasa. Dengan cara ini dia rasa lebih dihargai dan lebih bersemangat untuk terus berpuasa.

Menyediakan persekitaran dan kondisi yang sesuai untuk mereka bermain.

Dengan cuaca yang panas terik ni, bukan sahaja kanak-kanak, orang dewasa pon boleh haus, melepek letih betul tak? Jadi pastikan anak-anak bermain ditempat teduh atau membuat aktiviti yang tidak menggunakan terlalu banyak tenaga. Barulah dia boleh bertahan lebih lama.

Ajarkan bahawa orang-orang yang puasa disayangi Allah

Tindakan memberi duit sekiranya anak berpuasa atau hadiah yang keterlaluan akan memberikan dia satu mesej yang tidak tepat dengan ibadah berpuasa. Kalau biasa dididik dengan duit dan hadiah, jadi dia akan berpuasa kerana hadiah bukan atas sebab dia nak berpuasa. Jadi selagi boleh, jadikan ianya pilihan terakhir dalam mendidik anak berpuasa. Lebih baik diterangkan kenapa umat Islam wajib berpuasa dan kelebihan berpuasa. Tapi dalam cara santailah..kanak-kanak adalah makhluk Allah yang bijak..kadang-kadang kita ‘underestimate’ kefahaman mereka..cuba terangkan dulu dengan cara yang seronok dan bersahaja. InsyaAllah lama kelamaan mereka akan berpuasa atas kehendak sendiri dan kefahaman mereka. 😀

3 RAMADHAN: Badan masih menyesuaikan diri dengan aktiviti sahur dan ikut ibu abah kesana kemari sampai demam :D
3 RAMADHAN: Badan masih menyesuaikan diri dengan aktiviti sahur dan ikut ibu abah kesana kemari sampai demam :D. Dilarang duduk dan baring katanya, letak kepala je ok kot kan? 

Hari pertama puasa, si Eilman demam, lepas tu dia baik, Fahry pulak demam, lepas fahry, Adam pulak demam..demam viral agaknya..sekejap2 jer..perubahan cuaca yang sangat panas..panas sejuk panas sejuk..Alhamdulillah..semalam semua dah sihat pun 😀

Biasalah, tak pernah bangun pagi2, badan kena bangun pagi..lepas tu puasa, kurang ‘water intake’, lepas tu travel selalu..sana sini sana sini..jangankan Adam, Adaa pun dah nak demam hehe

Yang si adik, Eilman, tetap ‘berpuasa’ walau dah berkali-kali makan..’eilman kuasa kan ibu kan’ yelah nak oi..’kuasa’ sangat..hehe puasa pon jadi kuasa…

InsyaAllah..moga-moga anak-anak kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan baik 😀 sokong aja..jangan dipaksa-paksa ok moms?

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
#CADANGAN DAN SET RAWATAN · ESP · HERBLAX · MEALSHAKE · OMEGA GUARD · Ostematrix · PERFORMANCE DRINK · VITALEA FOR KIDS · VIVIX

BERPUASA BERSAMA SHAKLEE

Seperti yang dijanjikan semalam, hari ni adaa akan kongsikan bagaimana berpuasa bersama shaklee.

Sebelum tu cuba lihat senario yang berlaku ketika ramadhan..Bulan ni lah kita kaya sangat dengan makanan kan? tengok kat pasar ramadhan..ya Allah..rambang mata..semua nak cuba..biasalah, bila perut lapar, nafsu makan pun membuak lah kan..jadi elok-elok badan nak detox (seperti yang adaa terangkan semalam) tup tup makin terbeban pulak..siap berat badan badan bertambah lagi…huhu

Slide7
SITUASI LAZIM KETIKA RAMADHAN
Slide8
SITUASI LAZIM KETIKA RAMADHAN

Ini memang biasa kan? jangan tipu..hehe sakit perut lah, sembelit lah, sakit kepala lah, dehydrated lah..ini semua situasi biasa SEKIRANYA kita tak bersahur atau berbuka mengikut aturan..main hentam keromo aje makannye..No no ok..

Apa yang patut kita lakukan bulan puasa ni?

BERPUASA DENGAN CARA SIHAT
BERPUASA DENGAN CARA SIHAT

Ini cara yang sepatutnya..

  • Bersenam seperti biasa
  • Jangan makan lewat malam, sebaliknya bersahur pada awal pagi (bukan lepas subuh yeee)
  • Tingkatkan pengambilan fiber untuk elak sembelit dan penghadaman yang lebih lancar
  • Lebihkan pengambilan protein dan kurangkan pengambilan karbohidrat
  • Kurangkan makanan bergoreng dan berlemak

sebenarnya, diet ketika puasa atau tidak..sama sahaja..tapi dah jadi budaya negara kita ni, makan macam disyurga..segala benda kita hentam sampaikan makan secara sihat ni dah jadi terlalu asing bagi kita. Sedangkan makan secara sihat inilah yang seharusnya kita amalkan SETIAP MASA. bukan sesetengah waktu jer..WAKTU MENGANDUNG LAH, WAKTU RAMADHAN LAH..tapi, ambil waktu ini sebagai satu latihan buat kita untuk terus mengamalkan pemakanan secara sihat walaupun selepas tamat waktu Ramadhan 😀

CADANGAN UNTUK BERPUASA SECARA SIHAT DENGAN SHAKLEE

Sebenarnya ada set yang sesuai untuk anda.

Slide11
CADANGAN SET
Slide17
CADANGAN SET

BANYAK SANGAT? tak pun sebenarnya..tetapi atas permintaan sahabat dan semua pelanggan Adaa yang nak kan set yang lebih sedikit..ini ada set yang ringkas..bagi adaa..ini WAJIB lah hehe..BONUS: ada vitalea PERCUMA untuk anda!*

TAWARAN HEBAT SEHINGGA OKTOBER 2015
TAWARAN HEBAT SEHINGGA OKTOBER 2015
4
TAWARAN HEBAT SEHINGGA OKTOBER 2015

MEALSHAKE: aroma vanila yang sangat sedap. Diperkaya dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Hidangan lengkap yang membantu anda dan anak anda untuk kekal bertenaga sepanjang hari. Diperbuat daripada buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya dan Lactalbumin. Lactalbumin ialah sejenis susu dan merupakan bahan terbaik yang mengandungi organisma protein yang berkualiti tinggi dan mudah diserap kedalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa.

SIAPA PERLUKAN?

Semua golongan: Pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran, orang sakit, orang sibuk bekerja, atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Pilihan untuk SARAPAN PAGI YANG TERBAIK!

 

PERFORMANCE DRINK: Minuman sukan pertama  bagi atlet di USA. Ia juga telah direka khusus untuk para angkasawan NASA, para atlet antarabangsa, dan pengembara terkemuka. Ujian klinikal membuktikan bahawa OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara kitaran bendalir dalam tubuh. Berbanding minuman sukan yang lain, Performance drink mempunyai 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

MANFAAT UTAMA?

  • Meningkatkan daya ketahan badan, berikan tenaga, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal.
  • Membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh.
  • Mengurangkan kehausan, cegah penyahhidratan, melebapkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan paras gula dan ianya telah terbukti secara klinikal

SIAPA PERLUKAN?

Sesuai untuk: Para atlet, mereka yang BERPUASA, sebelum dan selepas pembedahan, orang yang sering tidur lewat malam, orang yang sentiasa letih, paras gula rendah, tiada selera makan, cirit birit, vagina kering, kepeningan, penyahhidratan kulit dan otot.

 

ESP: Telah diiktiraf diseluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang sangat tinggi yang pernah dihasilkan. Setiap satu tin ESP (850gram) dihasilkan dari 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga yang bertahan lama.

Satu-satunya produk yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

SIAPA PERLUKAN?

Semua peringkat umur dari muda hingga tua juga sesuai untuk penghidap kencing manis.

Untuk lebih manfaat dan info tentang ESP (produk terlaris) boleh klik link ‘ESP‘ ini.

 

Untuk dapatkan promosi JUN 2015 boleh hubungi adaa ok. Untuk pembelian SET KESIHATAN RAMADHAN  atau pembelian produk secara berasingan menggunakan DEBIT/CREDIT card anda, anda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus 😀 (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian boleh hubungi adaa ok?)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::