SHAKLEE RELATED

PROMOSI HEBAT SHAKLEE JULAI 2017

PROMOSI HEBAT SHAKLEE JULAI 2017

Dah masuk hari ke 6 bulan ni baru Adaa nak bagitahu? Oklah tu kan, masih belum terlambat lagi nak rebut semua promosi shaklee bulan ni.

Setiap bulan, memang inilah yang Adaa tunggu-tunggu. “Apa lagi promosi shaklee bulan ni agaknya ya?” Sebab Adaa tahu mesti ada promosi yang best. Barangan shaklee semuanya setakat ni tak pernah mengecewakan, pasti menarik dan tertarik hehe berkualiti tinggi gitu dan jarang ada dipasaran. Jadi lebih eksklusif.

Jadi, kali ni apa lagi promosi dari shaklee?

july promo 1
ANDA BOLEH DAPAT FREE MEMBERSHIP & POSTAGE SEKALI TAU! JIMAT SEHINGGA BERATUS RINGGIT!!
july promo 2
bukan sebarang tumbler, memang high quality material.

july promo 3

july promo 4
set PALING LARIS SELEPAS RAYA 🙂

Kalau berminat nak tahu lebih lanjut tentang promo ni, jangan lepaskan sebab korang boleh miliki semua ni pada harga sangat berpatutan tau. Hanya whatsapp Adaa ok?

Nak lihat REAL testmoni SHAKLEE?? —–> http://bit.ly/2bdTci0

Berminat?
➡️whatsapp 017-9329859
☎️whatsapp 017-9329859
➡️whatsapp 017-9329859
Penghantaran seluruh malaysia!!
.

#SHAKLEE #shakleeterengganu #sayajualshaklee #shakleemurah #esp #setkulit #kulit #masalahkulit #setpantang #sethamil #setbersalin #setmenyusu #supplementsemulajadi #vivix #jerawat #jeragat #setkurusshaklee #testimonishaklee #sidterengganu

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s