SHAKLEE RELATED

PROMOSI HEBAT SHAKLEE JULAI 2017

PROMOSI HEBAT SHAKLEE JULAI 2017

Dah masuk hari ke 6 bulan ni baru Adaa nak bagitahu? Oklah tu kan, masih belum terlambat lagi nak rebut semua promosi shaklee bulan ni.

Setiap bulan, memang inilah yang Adaa tunggu-tunggu. “Apa lagi promosi shaklee bulan ni agaknya ya?” Sebab Adaa tahu mesti ada promosi yang best. Barangan shaklee semuanya setakat ni tak pernah mengecewakan, pasti menarik dan tertarik hehe berkualiti tinggi gitu dan jarang ada dipasaran. Jadi lebih eksklusif.

Jadi, kali ni apa lagi promosi dari shaklee?

july promo 1
ANDA BOLEH DAPAT FREE MEMBERSHIP & POSTAGE SEKALI TAU! JIMAT SEHINGGA BERATUS RINGGIT!!
july promo 2
bukan sebarang tumbler, memang high quality material.

july promo 3

july promo 4
set PALING LARIS SELEPAS RAYA 🙂

Kalau berminat nak tahu lebih lanjut tentang promo ni, jangan lepaskan sebab korang boleh miliki semua ni pada harga sangat berpatutan tau. Hanya whatsapp Adaa ok?

Nak lihat REAL testmoni SHAKLEE?? —–> http://bit.ly/2bdTci0

Berminat?
➡️whatsapp 017-9329859
☎️whatsapp 017-9329859
➡️whatsapp 017-9329859
Penghantaran seluruh malaysia!!
.

#SHAKLEE #shakleeterengganu #sayajualshaklee #shakleemurah #esp #setkulit #kulit #masalahkulit #setpantang #sethamil #setbersalin #setmenyusu #supplementsemulajadi #vivix #jerawat #jeragat #setkurusshaklee #testimonishaklee #sidterengganu

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s