#KORANGTAUTAK · #MASALAH KESIHATAN · ALFALFA · KURUS · SHAKLEE RELATED

BOLEHKAH ALFALFA MEMBANTU ANDA KURUS?

Alfalfa memang mempunyai 1001 khasiat, mengurangkan ‘water retention’, menurunkan kolesterol, arthritis, membantu sistem penghadaman dan banyak lagi  tapi boleh kah ianya membantu dalam penurunan berat badan?

Alfalfa Shaklee sangat popular dikalangan ibu-ibu yang ingin meningkatkan penghasilan susu badan dan pada masa yang sama ingin menurunkan berat badan. Adakah ianya benar-benar membantu? Kalau betul, bagaimana?

1 ALFALFA MEMBERIKAN ANDA LEBIH TENAGA

Alfalfa sangat kaya dengan protein, kalsium, potasium, vitamin K, magnesium. Dengan pengambilan yang berterusan ianya boleh membantu memberikan anda tenaga dan kekal cergas. Jadi, boleh lah anda bersenam dengan lebih jaya dan menurunkan berat badan.

2 MEMBERIKAN ANDA KESIHATAN YANG LEBIH BAIK

Lebih sihat diri kita, lebih senang untuk kita mengamalkan cara hidup cergas dan sihat. Alfalfa terbukti mampu mengurangkan paras kolesterol jahat yang berkait rapat dengan risiko penyakit jantung, serangan jantung, angina dan stroke. Jika semua ini dapat dielakkan, jadi lebih senang dan mudah untuk anda bersenam dan makan dengan cara yang sihat.

3 MEMASTIKAN ANDA KENYANG DENGAN LEBIH LAMA

Jika anda suka alfalfa dalam bentuk sayuran segar, anda boleh makan dengan sandwich, atau apa juga sajian yang anda inginkan. Goreng dengan minyak zaitun juga dah cukup sedap. Atau kalau anda susah nak cari alfalfa sprout, boleh ambil 10 biji alfalfa complex shaklee setiap hari bagi memastikan anda mendapat nutrisi yang secukupnya. Alfalfa bukan sahaja kaya dengan mineral, vitamin, protein dan karbohidrat, tetapi ianya juga membantu anda kenyang dengan lebih lama. Jadi taklah perut tu asyik nak mintak makan snek atau makanan bergoreng aje kan. Taklah kita ni ternak lemak baru 😛

Sekarang ni dah banyak supplement Alfalfa jadi kalau tak jumpa alfalfa sprout pun takpa. Minum teh alfalfa pun boleh. Macam Adaa pernah buat, cuma larutkan alfalfa complex shaklee dalam air panas dan minum macam kita minum teh. Senang sangat. tak kira bagaimana cara kita ambil alfalfa tu; masak ke,teh ke apa jua bentuk, yang penting kita dapat khasiat daripada pengambilan alfalfa tersebut.

Jadi, untuk jawab persoalan diatas tadi, ya ianya membantu mengurangkan berat badan, tapi haruslah rajin dan konsisten ya. Pemakanan sihat juga perlu diamalkan. Jangan pulak makan alfalfa 10 biji sehari tapi ayam goreng seekor sehari. bila nak berkesan ye tak?

perfect

promosi hebat bulan ni beli 4 pada harga 3 botol!  Nak tahu lebih tentangALFALFA?

Nak lihat REAL testmoni SHAKLEE?? —–> http://bit.ly/2bdTci0

Berminat?
➡️whatsapp 017-9329859
☎️whatsapp 017-9329859
➡️whatsapp 017-9329859
Penghantaran seluruh malaysia!!
.

#SHAKLEE #shakleeterengganu #sayajualshaklee #shakleemurah #esp #setkulit #kulit #masalahkulit #setpantang #sethamil #setbersalin #setmenyusu #supplementsemulajadi #vivix #jerawat #jeragat #setkurusshaklee #testimonishaklee #sidterengganu

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s