#CADANGAN DAN SET RAWATAN · B COMPLEX · ESP · OMEGA GUARD · PREGNANT · SHAKLEE RELATED · Vitalea · VITAMIN C

APA FUNGSI VITAMIN UNTUK IBU MENGANDUNG?

Ibu mengandung memerlukan nutrisi yang berbeza daripada biasa. Jika selalunya keperluan nutrisi hanya untuk tubuh ibu, tetapi ketika tempoh kehamilan, ibu harus mengambil nutrisi yang lebih untuk perkembangan bayi.

Kalau kita pergi klinik kesihatan kan, dah tentu2 kita akan bawa balik sekurang-kurangnya 2 3 jenis vitamin. vitamin ni doktor bagi bukan saja-saja..ada tujuan..jadi jika anda fikir ianya tak penting, fikirkan semula. Jika bukan untuk jangka pendek, mungkin untuk jangkamasa panjang nanti. Kita nak guna tubuh ni lama lagi (dengan izin Allah), jadi kena jaga lah kan.

APA VITAMIN YANG PERLU ?

Ini adaa kongsikan vitamin yang perlu bagi ibu hamil serta fungsinya ok? Kadang-kadang walau dah share banyak kali pun masih lupa kan?

 

6532141_orig.jpg

Semua vitamin ni adaa ambil ketika mengandung dulu..masa anak first tak sempat kenal..so masa mengandung anak kedua dan ketiga inilah peneman adaa.Malah lepas2 tu pun walau dah tak mengandung, vitamin ini juga yang adaa ambil sebab ini adalah asas untuk tubuh kita.

2.png

Berikan yang terbaik buat diri anda dan anak anda ok? Dan pastikan ambil vitamin yang natural dan organik.

SHAKLEE DIFFERENCE

shaklee-difference_5681b06557577.png

GET THE BEST FOR BEST RESULT!

Nak lihat REAL testmoni SHAKLEE?? —–> http://bit.ly/2bdTci0

Berminat?
➡️whatsapp 017-9329859
☎️whatsapp 017-9329859
➡️whatsapp 017-9329859
Penghantaran seluruh malaysia!!
.

#SHAKLEE #shakleeterengganu #sayajualshaklee #shakleemurah #esp #setkulit #kulit #masalahkulit #setpantang #sethamil #setbersalin #setmenyusu #supplementsemulajadi #vivix #jerawat #jeragat #setkurusshaklee #testimonishaklee #sidterengganu

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s