#THROWBACK · SHAKLEE RELATED

#THROWBACK: SELAMAT HARI RAYA!

Akhirnya baru dapat memegang laptop dan menjenguk blog kesayangan..ambil masa sikit pagi ni memandangkan anak-anak dah ke sekolah.

Alhamdulillah, tahun ni adaa beraya di Kelantan..dan kali ni sempat berjumpa dengan sahabat lama zaman sekolah rendah dulu yang dah bertahun2 tak bersua muka..dari bujang trang tang tang sampai anak dah 2 3 orang..hepi!

walaupun beraya tanpa ibu abah datuk nenek, adik, tapi adaa masih ada 2 kakak dan 1 abang..jadi berayalah kami 4 beradik hehe ..masak ala kadar, janji gumbire. Nak snap gambar pun asyik lupa jer..dapat beberapa keping jadilah ye dok?

 

photo_2016-07-11_08-17-13
MY LITTLE FAMILY
photo_2016-07-11_08-17-35
 SIS, SIS IN LAW, ME, AND MY ONLY BROTHER
photo_2016-07-11_08-17-42
NAK BERAYA UMAH KAKAK SULUNG 🙂
photo_2016-07-11_08-17-48
SIS IN LAW, KAKAK SULUNG &  KAKAK NO 2
photo_2016-07-11_08-17-55
WITH DEAR FRIENDS FROM STANDARD SCHOOL

ni je gambar yang sempat di ambil hehe punyalah lupa kan..kampung suami belum balik lagi ni..insyaAllah nanti balik n9 pulak 🙂

korang pulak mcam mana? raya mana tahun ni?

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s