#CADANGAN DAN SET RAWATAN · #MASALAH KESIHATAN · CINCH · CINCH TEA · HERBLAX · KURUS · LECITHIN

3 FORMULA LANGSING SECARA SIHAT

SET KURUS

Bulan Ramadhan ni selain ianya bulan ibadah, ia juga bulan kesihatan untuk kita. Allah menjadikan bulan ini ada sebab khusus ya..pasti ada sebab disebaliknya. Mungkin ramai yang tidak tahu, dengan berpuasa, kita sebenarnya telah melalui satu proses DETOKS yang sangat bagus. Tetapi bulan ni juga lah ramai diantara kita yang lepas dendam makan macam-macam waktu berbuka..dah tak jadi detoksnya. ..sayang kan?

Dengan berpuasa dan dengan pemakanan yang betul sepanjang ramadhan, anda sebenarnya telah meningkatkan kesihatan anda dengan sangat baik. Bukan sahaja anda kehilangan berat badan, tetapi yang lebih penting, anda ‘membuang’ segala toksik atau sampah dalam badan dan menjadi lebih sihat. Jadi janganlah menambah semula toksik/’sampah’ tu kedalam badan semula dengan memakan makanan yang tidak sihat saat berbuka puasa. rugi tau!

Berbalik kepada tajuk hari ni..nak langsing dengan sihat kan..siapa taknak kelihatan sihat dan cantik menjelang syawal? semua pun nak. Jadi manfaatkan sebaiknya waktu ini.

Dengan ibadah puasa, menjaga pemakanan sihat, anda boleh ‘boost’ lagi proses menghalau toksin, lemak berlebihan dengan mengambil makanan tambahan yang tepat seperti LECITHIN+HERBLAX+PROTEIN (CINCH atau ESP atau MEALSHAKE).

Dengan mengamalkan 3 formula ( BAKAR, BUANG & BINA) ini, insyaALLAH, anda bukan sahaja lebih langsing, malah lebih sihat dan bertenaga 🙂

Untuk KONSULTASI PERCUMA atau MEMBUAT PESANAN boleh hubungi adaa segera ok?

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s