resepi · SHAKLEE RELATED

RESEPI ‘HYDRATNG JUICE’ SEMPENA RAMADHAN

resepi smoothies

Satu CABARAN TERBESAR puasa adalah dahaga dan rasa ternyah-hidrat. Kering segala bibir..rasa macam air disedut keluar dari badan kalau kita kurang minum air kan..akibatnya letih, melepek aje huhu..

Jadi ada macam-macam cara nak kekal hidrat. Salah satunya dengan pengambilan jus yang menggoda dalam gambar tu hehe senang aja resepinya kan?

cuba buat dan minum..dah boleh agak rasanya mesti sedap..apa yang tak sedapnya? epal? sedap. strawberi? sedap. timun? sedap..pudina? pun sedap..jadi dah tentu-tentu rasanya the boom!

selamat mencuba resepi ringkas dari Shaklee ya!

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s