B COMPLEX · CINCH · ESP · MEALSHAKE · Vitalea

TERLALU KURUS? ‘UNDERWEIGHT’? TAMBAH BERAT BADAN SECARA SIHAT SEKARANG!

“BERAT BADAN SAYA DAH NAIK!, GASTRIK MAKIN KURANG, MIGRAIN PUN KURANG, HAID LEBIH TERATUR MEMANG DEBABOMMM!!

Selamat pagi Malaysia!! Selalu cerita orang nak kurus kan, kali ni kes orang nak tambah berat pulak. Adaa dapat testimonial ni 15 April hari tu baru hari ni sempat nak kongsi. jom baca testimonial dulu ya..terima kasih sangat bagi feedback macam  ni dik oi..ceria hari hakak.

MASALAH KURANG BERAT BADAN
MASALAH KURANG BERAT BADAN

 

Rajin cik adik ni ‘compose’ siap-siap dah lawa-lawa..akak tinggal tampal sini je dik 🙂

Alhamdulillah, cik adik ni baru sebulan ambil ESP dan Vitalea. Nak tambah berat badan sahaja pada mulanya tetapi tengoklah manfaat yang dia dapat secara tidak langsung..dia punya gembira sampai terus beli 2 tin ESP terus dan dah sampai pun kat dia kelmarin. Syukur.. Ayat last yang tak tahan tu ‘boleh lupa rupa sebenar’ hehe makin lawa ye dik.

Bagi yang dah lama nak naikkan berat badan tapi belum berjaya, mungkin boleh cuba macam cik adik kita ni. Ada orang nak gemuk sanggup makan makanan tak sihat..jangan ya..itu bukan cara yang betul..kita nak sihat, itu KUNCI utama..kalau berat badan naik kerana makan benda yang bukan-bukan nak buat apa..tu membuka pintu penyakit namanya tu..huhu

SHAKLEE BOLEH MEMBANTU TAMBAH BERAT BADAN?

InsyaAllah, Shaklee ada menyediakan rangkaian untuk menambah berat badan, cuma bergantung kepada anda nak ambil semua atau macam cik adik ni tadi dia cuma ambil dua produk sahaja dulu. Keberkesanan berbeza kan mengikut tubuh individu.

photo_2015-04-24_05-41-55

VITALEA– Vitalea merupakan multivitamin dan mineral yang pertama dicipta didunia!. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA.

  • Memberikan tenaga segera
  • Pelengkap nutrisi
  • Membantu dalam proses metabolisma badan
  • Menyediakan asas nutrisi, pertubumbuhan sel baru, bantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.
  • melindungi organ seperti buah pinggang, jantung dan hati.

CINCH SHAKE, ESP DAN MEALSHAKE– Ini merupakan 3 protein terbaik dari Shaklee yang pastinya bebas GMO (non-GMO).

cinch 3

CINCH SHAKE– Didatangkan dalam 3 perasa iaitu Caffe latte, coklat dan vanila. Boleh pilih mengikut selera anda 🙂 Setiap kali anda minum Cinch Shake, anda akan mendapat 24g protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting serta 6g serat larut. Ia membantu membina otot dan mengekalkan tahap gula normal dalam darah.

ESP– Inilah protein soya terbaik dan terlaris di Shaklee!  Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Ianya mengandungi 9 asid amino penting dan diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

KHASIAT DALAM SATU HIDANGAN ESP
KHASIAT DALAM SATU HIDANGAN ESP

MEALSHAKE– Protein dengan bau dan rasa VANILA yang enak! Ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Mealshake diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah,sayur-sayuran, kacang soya dan lactalbumin (sejenis susu).

meal-shakes

  • Memberikan nutrisi lengkap
  • Membantu tumbesaran yang sempurna
  • Mengandungi vitamin A, C, E, zinc dan selenium
  • Memberikan tenaga bersama rasa yang enak!

#Mealshake dan cinch sangat disarankan diambil bersama ESP untuk penyerapan protein dan vitamin yang lebih baik. #

photo_2015-04-24_05-42-02

B COMPLEX– Para saintis Shaklee telah mencipta asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia dengan kadar kebolehserapan yang sangat tinggi dan berkualiti. Bcomplex lengkap dengan 9 komponen folik. Kesemua komponen perlul hadir bersama untuk mendapat keseimbangan vitamin B dalam tubuh. Ianya vitamin larut air, jadi sebarang lebihan tidak akan disimpan didalam tubuh dan disingkirkan melalui sistem percernaan. jadi sangat penting untuk kita ambil secara berterusan setiap hari.

  • Menukar makanan kepada tenaga
  • Membantu meningkatkan selera makan (ambil sebelum makan)
  • melawan stress dan tekanan
  • Membantu tumbesaran yang baik.
  • Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban.
  • Baik untuk mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan
  • Mencegah anemia dengan membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi
  • meredakan senggugut, kerisauan, PMS, masalah penghadaman

Sekiranya anda ingin menambah berat badan secara sihat macam cik adik kat atas tu..jangan segan whatsapp adaa ok? Adaa akan bantu anda dengan cara pengambilan dan jadual pemakanan. Sebarang soalan pun boleh tanya, takda masalah 🙂

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

One thought on “TERLALU KURUS? ‘UNDERWEIGHT’? TAMBAH BERAT BADAN SECARA SIHAT SEKARANG!

  1. Tercari-cari produk yang membantu anda untuk naikkan berat badan.? Boleh hubungi whatsapp saya di 013-4784780 untuk info lanjut berkaitan produk KILOUP. PERCUMA POSTAGE AKAN DIBERIKAN.

    Like

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s