VITAMIN C

TIPS CANTIK: SEBIJI VITAMIN C SEHARI UNTUK KULIT TANPA CELA

VITAMIN KULIT: VITAMIN C
VITAMIN KULIT: VITAMIN C

Ringkas. Ramai orang tak mengetahui kehebatan vitamin C ni. Tetapi bagi yang mengetahui mereka sampai sanggup ambil suntikan vitamin C macam orang Barat tu..sebaiknya tak perlu pun sampai suntik-suntik bagai..asalkan jaga pengambilan vitamin C anda, dah pasti kulit pun mulus jer.

PENTINGKAH PENGAMBILAN VITAMIN C?

Vitamin C ni vitamin larut air. Jadi ianya mudah disingkirkan melalui penghadaman, perpeluhan dan sebagainya. Selain daripada tu, Vitamin C juga mudah terhapus akibat cuaca, stress, pemakanan, merokok dan banyak faktor luaran. Nak pastikan badan mempunyai vitamin c secukupnya setiap hari memang agak mencabar lah..mampu tak agak-agak nak makan sampai lebih 8 biji oren sehari? Cuba bayangkan sehari 8 biji, kena konsisten selama bukan sebulan..setahun..tapi selamanya..ha..jenuh nak cari oren nak oii

Cara mudah? Telan ajelah vitamin C tablet sehari sebiji. selesai masalah.

KEISTIMEWAAN VITAMIN C SHAKLEE
KEISTIMEWAAN VITAMIN C SHAKLEE

DAH AMBIL VITAMIN PERLU MAKAN OREN LAGI TAK?

Ingat ya, ini adalah sebagai makanan tambahan. Kira untuk top-up keperluan harian kita. Jangan pula dan ambil suplemen, makanan lain kita hirau tak hirau jer..tidak. Pemakanan harian tetap perlu seimbang sebab itulah yang memastikan badan kita kekal sihat. Cuma kadang-kala nak memastikan makanan sehari kita tu seimbang sokmo memang taklah kan..jangan tipu..berapa ramai yang hanya makan roti sewaktu makan tengah hari, yang hanya makan sebiji pisang untuk makan malam..seimbang ke tu? dah tentu tak..jadi PRINSIP ASAS, makanan macam biasa, perlu SEIMBANG. Disamping itu, pengambilan suplemen sangat perlu supaya badan mendapat nutrient yang secukupnya. jadi jawapannya, kalau ada orang jual oren, awk belilah dan makanlah 🙂

bila vitamin c mencukupi, barulah badan sihat, kulit pun bebas cela. mudah kan?

Bagi yang ingin mendapatkan Vitamin C pada harga istimewa bulan ni adalah waktunya kerana ada promosi!!

Sebotol mengandungi 180 biji tahan sehingga 6 bulan!! jimat? ya memang jimat
Sebotol mengandungi 180 biji tahan sehingga 6 bulan!! jimat? ya memang jimat

apa lagi?

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s