#CADANGAN DAN SET RAWATAN · #MASALAH KESIHATAN · VIVIX

RAHSIA SIHAT JELITA: VIVIX MEMULIHKAN SEL & MELAMBATKAN PENUAAN SEL

Terdapat lambakan produk di dunia yang ingin membantu lelaki dan wanita untuk kekal bertenaga dan muda serta cantik. Tetapi sejauh mana ianya berkesan. Ada yang berkesan tapi ada kesan jangka panjang, ada yang ‘gebang’ je lebih, hasilnya takda pun, ada yang berkesan tetapi tidak semulajadi..

VIVIX JUST FOR YOU
VIVIX JUST FOR YOU

Macam yang adaa kongsikan sebelum ni NAK TAHU RAHSIA KEJELITAAN SELEBRITI TERKENAL NI? dan banyak lagi entry mengenai VIVIX, dah ramai manusia dimuka bumi ni yang mencuba VIVIX dan mendapat kesan positif daripada penggunaan yang berterusan.

VIVIX mengandungi satu bahan iaitu RESVERATROL yang menjadi fenomena dalam dunia perubatan. Terlalu banyak kajian telah dijalankan dan dunia bersetuju dengan khasiat yang diperolehi daripada bahan ini. Di Shaklee, kami telah memfomulasikan satu produk unggul iaitu VIVIX..nak tahu apa kesan yang telah pengguna kami dapat dengan penggunaan vivix ni? Boleh klik TESTIMONIAL VIVIX

Tak hairanlah kalau produk ni menjadi TOP SELLER di Shaklee kan? Alhamdulillah, setakat ni rata-rata amat berpuas hati dengan vivix ni..dari masalah kulit, diabetes, darah tinggi, strok, kesuburan, merokok apa lagi..insyaAllah, tak cuba tak tahu kan?

Jom tonton video pendek ni untuk lebih mengenali vivix ok?

BERAPA HARGANYA? .
Anda semua memang beruntung sangat2 sebab bulan ni Shaklee menawarkan penjimatan lebih 5% untuk Twin set. Nak satu jer?? Pon boleh sangat…HARGA RUNTUH bulan ni tau 🙂 Beratus ringgit jimatnya! .
Nak grab HARGA RUNTUH tu? hubungi adaa ok?

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s