#KORANGTAUTAK

#KORANG TAU TAK: AIR PENYAHTOKSIN SEMULAJADI

10989740_839860649383393_3805882228253092308_o

Dalam badan kita ni ada banyak toksin tau. Jika penghadaman tak lancar, ianya boleh menyebabkan toksin dalam badan bertambah. Jika toksin banyak, badan mulalah tak sihat, sukar menyerap nutrien, kulit kusam dan sebagainya.

Dipasaran kita lihat banyak produk untuk detoks kan? Ada yang jenis minuman, ada yang jenis tampal2, macam-macam, itu semua untuk nyahtoksin lah tu.

Tapi korang tahu tak, penyahtoksin semulajadi yang korang boleh dapat dengan mudah? AIR!

Air mampu menyingkirkan toksin secara semulajadi, cuma kena pastikan pengambilan air setiap hari adalah mencukupi.

Kira-kira yang mudah, 25kg berat badan kita = 1 liter air.

Jadi kiralah, berapa berat korang, dan berapa liter yang harus diminum setiap hari. Amalkan dan lihat kesannya ok?

Nak lihat satu video dimana wanita ini mengamalkan pengambilan air yang mencukupi? Selain menyahtoksin, air juga melancarkan sistem tubuh kita menjadikan kita lebih sihat dan kelihatan muda tau!

LIhat apa yang wanita ini dapat dengan CABARAN 1 BULAN MINUM AIR DENGAN MENCUKUPI. antaranya:

  • Tenaga meningkat, bertenaga
  • Kulit semakin lembap dan semakin cantik
  • Perut makin kempis dan hilang berat badan
  • Tiada ritensi air dalam tubuh

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s