MEALSHAKE · NUTRIFERON · OMEGA GUARD · PERFORMANCE DRINK

PERISAI KETIKA JEREBU: JANGAN AMBIL REMEH

Sekali lagi negara diselubungi jerebu teruk tahun ni..memang menyesakkan lubang hidung. Adaa sendiri rasa tak selesa dan mula batuk-batuk.

Adaa ingat lagi pada tahun 2013, jerebu sangat teruk sampaikan kena isytihar darurat di Muar kalau tak sihat..mau nya tak..bacaan sampai 700 lebih..Minggu lepas adaa ke klinik sebab suami demam, dan doktor tu kata memang ramai sekarang ni diserang asma, demam, batuk..macam-macam jenis virus mula menyinggah.

Hari ini dan esok, sekolah juga diarahkan untuk tutup kan? Bacaan masih lagi belum berkurang secara drastik malah ada yang mengatakan 10 hb oktober ini jerebu bakal teruk semula. Jadi kena siapkan perisai! Mask, vitamin, ubat..semualah.

Bila cuaca macam ni, virus, bakteria macam-macam ada diudara dan kita harus elakkan dari terdedah kepada semua tu..kalau tak penyakit mudah menyinggah..tapi adakalanya memang tak dapat nak elak kan? Jadi, kita kena kuatkan imun sistem kita dan keluarga.

APA TINDAKAN KETIKA JEREBU?

TINDAKAN SEMASA JEREBU
TINDAKAN SEMASA JEREBU

Sangat penting untuk kita jaga kesihatan ketika ini tau.

Bagi yang ingin mengambil langkah berjaga-jaga..yelah kalo dah kerja nya kat luar mcm mana pulak nak kurangkan aktiviti kan..nak tak nak terpaksa juga keluar..kalau yang duduk dalam rumah ni pon boleh berisiko mengalami masalah kesihatan, apatah lagi yang diluar..

Jadi, adaa sarankan, supplement yang sesuai untuk kita dalam cuaca sebegini:

Omega& mealshake– mengalami masalah pernafasan seperti asma

Nutriferon– Perisai terbaik untuk meningkatkan imuniti tubuh badan anda

Performance Drink– Mengelakkan anda mengalami dehydration. Performance drink bantu anda hydrate lebih cepat dari air.

Kita sama-sama jaga diri ye..

PROMOTION BUY 2 OFF 5%

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s