TESTIMONIAL · VITAMIN C

KULIT BERKERUTU, BERJERAWAT KINI LICIN HANYA DENGAN RM3 SEHARI!

Semalam adaa kongsikan di Fb dan Insta tentang masker vitamin C. Hari ni adaa nak kongsi kat sini beberapa testimonial vitamin C yang sangat menarik!

Selalu bila kulit menggerutu ni mulalah fikir produk mahal-mahal kan? Tambah-tambah kalau dah kronik..huhu haru jahhh..tak perlu pun..yang murah macam Vitamin C ni pun kalau konsisten, meletop tau hasilnya. sebiji baru 50 sen tau..kalau yang ahli shaklee tu lagilah murahhh

TESTIMONIAL VITAMIN C 1
TESTIMONIAL VITAMIN C 1

Tengok tu beza betul kan? Kalau rajin amalkan, insyaAllah tak rugi..jelita uolls..hehe

 

photo_2015-09-17_07-14-35
TESTIMONIAL VITAMIN C 2

 

photo_2015-09-17_07-14-44
TESTIMONIAL VITAMIN C 3

Baru 3 botol dah jelita macam ni..muka kemerahan, berseri kan?

 

Susah ke nak dapat kulit lawa macam ni? tak susah..macam yang adaa cakap tadi, dengan RM3 sehari je tau..kalau jadi ahli lagi murah lah hehe

TIPS PENGAMBILAN VITAMIN C UNTUK KULIT LICIN

Kalau untuk kesihatan biasa, boleh ambil 1-2 biji dah memadai. Tetapi jika untuk kecantikan, dos yang dibenarkan adalah hingga 3000mg. Jadi boleh ambil 6 biji sehari

  • 2 biji selepas sarapan
  • 2 biji selepas makan tengahhari
  • 2 biji selepas makan malam

amalkan dan nikmati hasilnya! untuk lebih testimonial dan info boleh ke SINI ye

 

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s