ESP

”SAYA TAK PERLUKAN ESP!” ANDA PASTI?

Siapa perlukan ESP ni? Heboh sangat ni kan?

ESP 1
Kita terbentuk dari sel dan makanan sel adalah protein. Jadi kita perlu tak pengambilan protein?

Kita ni terbentuk dari sel, kemudian tisu, kemudian organ, kemudian sistem barulah jadi orang macam kita ni..Betul kan? Jadi, protein ni adalah makanan ASAS bagi semua orang tak kisah tua atau muda.

Lahir je anak kita, Allah jadikan susu ibu untuk diberi pada anak kita ..dalam susu ibu tu ada protein tau

Komposisi susu ibu

Jadi, nampak kan betapa pentingnya pengambilan protein dalam hidup kita?

”Ala, ambil jelah protein apa pun..tak kisah..elok je aku sihat besar macam ni”

Ye betul..ada banyak sumber protein diluar sana, tetapi cukupkah sekadar dengan makan telur sebiji, ayam seketul? Mampukah protein tu menampung keperluan tubuh kita? Mampu tak protein tu membaiki sel parut kat muka kita? Mampu tak protein tu memelihara rambut kita dari gugur, cukupkah protein itu untuk membekalkan tenaga kepada kita sepanjang hari? Ayam ikan sekarang bukan macam dulu lagi tau..kualitinya juga berbeza

Adaa dan keluarga pun makan ayam, ikan, itik, telur, susu..tapi adaa tetap mengambil makanan tambahan ESP. Adaa boleh bagi 42 sebab kenapa anda perlukan protein yang mencukupi terutamanya protein yang berkualiti seperti ESP :

GELOMBANG ESP KEMBALI! 42 SEBAB KENAPA ESP MENJADI PILIHAN RAKYAT MALAYSIA

Masih rasa anda tak perlukan protein? anda termasuk dalam golongan ini tak?

photo_2015-09-02_15-21-31

photo_2015-09-02_15-21-36

Tak termasuk? Jika anda sihat walafiat, syukur..jika pengambilan protein anda mencukupi setiap hari dan ianya berkualiti, lagi Alhamdulillah..tak perlulah anda mengambil makanan tambahan..TETAPI jika anda rasa anda termasuk dalam golongan kat atas tu, hari-hari nak makan pun tak teratur, sibuk memanjang, asyik letih lesu, kulit kusam..silalah menjenguk ESP ni..tak rugi pun ..

Untuk melihat testimonial ESP boleh klik TESTIMONI-ESP

Bulan ni promosi ESP, pastinya harga yang rendah lah kan..dah nama promosi..jangan lepaskan ok?

Untuk mendapatkan promosi SEPTEMBER 2015  boleh hubungi adaa ye. Untuk pembelian ESP tanpa promosi menggunakan DEBIT/CREDIT card anda,  anda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus😀 (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian, info membership dan potongan harga untuk ahli, atau sebarang persoalan boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s