ESP · SHAKLEE RELATED

GELOMBANG ESP KEMBALI! 42 SEBAB KENAPA ESP MENJADI PILIHAN RAKYAT MALAYSIA

Sejak tahun 2012, menurut google trend, Shaklee ESP telah mula menembusi carian google..Dan sejak 2012, semakin ramai dan ramai yang mula mencuba sehinggakan ianya menjadi fenomena! Kenapa 2012? sebenarnya dah lama sebab protein ESP ni dah wujud sejak awal tahun 70-an lagi..cumanya sebelum tu orang belum berniaga online sangat, buat secara offline jer..google tak dapat kesan  hehe

Pastinya, Protein soya ni adalah yang paling berkualiti sehinggakan diakui oleh ramai orang dan juga pakar-pakar pemakanan dan saintis, Memang banyak protein soya dipasaran, tetapi kenapa orang duk pilih shaklee sampaikan kalau promosi ESP bermula, waduh..berpeluh shaklee nak melayan order tau..pernah sampai stok habis sebelum akhir bulan! Guano tu? Sorang duk pakat borong 7 tin memang lah kan..nama pun BUY 6 FREE 1..so rang beli 7..kalau 100 orang dah 700 tin..rakyat malaysia ni ada berapa juta..kira-kira 28 juta..kalau 2 juta yang guna shaklee beli 7 tin sorang tak ke 14 juta tin dah..mau berkapal shaklee angkut ESP nak bawa ke Malaysia hehe

KENAPA MEREKA MEMILIH ESP SHAKLEE?

  1. ESP meningkatkan penyerapan protein, mengurangkan gas dan ketidakselesaan dan mengurangkan kolesterol sebanyak 23%
  1. 60 kajian telah dijalankan yang menunjukkan protein soya meningkatkan ketumpatan tulang lebih baik berbanding kalsium magnesium.
  1. Dua kajian menunjukkan bahawa soya dan vitamin E, apabila diambil bersama-sama, dapat mengurangkan LDL (kolesterol tidak baik) sebanyak 40% dan penurunan 17% lebih tinggi daripada Zocor dan Lipitor
  1. Empat kajian menunjukkan bahawa protein soya menghalang pengoksidaan LDL (kolesterol tidak baik) sebanyak 40%. Apabila kolesterol teroksida, ia akan menjadi “melekit” dan mula melekat di dinding arteri, yang seterusnya boleh menyebabkan arteri tersumbat.
  1. Soya mencegah batu karang. Ia tidak dapat melarutkan batu tersebut tetapi dapat mencegah daripada terjadinya penyakit batu karang.
  1. Soy menghalang kerosakan buah pinggang. Protein haiwan mungkin membebankan buah pinggang dan menyebabkan kerosakan buah pinggang tetapi, protein soya ini melindungi buah pinggang
  1. Protein Shaklee mengandungi protein berkualiti, berharga dan isoflavon yang tidak terdapat di dalam protein soya lain yang dihasilkan atau dimasak dengan haba yang tinggi atau bahan kimia. ESP dihasilkan dengan penggunakan api yang kecil, haba yang rendah serta dibasuh dengan air (berbanding soya lain yang dibasuh dengan bahan kimia) bagi mengekalkan isoflavon dalam protein. Isoflavon adalah bahan yang terhasil secara semulajadi didalam protein soya dan dapat melawan kanser.
  1. Protein dan isoflavon dalam soya dapat menghalang sel mutasi daripada terus menghasilkan enzim yang boleh menyebabkan terhasilnya lebih banyak sel mutasi dan mengakibatkan pembentukan tumor.
  1. Soya berupaya menghalang sel kanser daripada membuat saluran darah yang boleh menyerang arteri dan nutrien zap (proses ini dipanggil angiogenesis).
  1. Asid amino Lysine dalam soya boleh mengurangkan kanser kolon sebanyak 90% apabila digabungkan dengan pengambilan vitamin C.
  1. Flavanoids apabila digabungkan dengan protein soya boleh mengurangkan kanser payudara sebanyak10 kali ganda lebih efektif.
  1. Beta karotena (seperti CAROTOMAX SHAKLEE) apabila digabungkan dengan ESP dan OSTEMATRIX boleh bertindak 10 kali lebih berkesan untuk mencegah sel-sel kanser daripada mendapat bekalan darah tambahan. 
  1. Protein soya dapat membantu sel jahat bertukar kembali ke sel normal.
  1. Soya mempunyai rantaian asid amino yang pendek, jadi ia mengambil masa kurang daripada satu jam untuk berkesan dan bertindak dengan tubuh diikuti dengan ikan, ayam (4 jam), daging lembu (5 jam).
  1. Merupakan protein paling lengkap. ESP mengandungi 9 asid amino yg tak dapat dibuat dalam badan.
  1. Ia mengandungi nilai biologi yang tertinggi bagi tubuh kerana ia boleh diguna dengan paling berkesan
  1. Bahan terbaik-Soya (berbanding protein dlm daging, kandungan proteinnya hanya 22% yang lain lemak.
  1. Tanpa kolesterol
  1. Rendah lemak, lemak minima (1gm sahaja)
  1. Instant- kadar penghadaman tinggi dan dapat diserap terus kedalam darah (BEST!)
  1. Tiada perasa tiruan,pemanis, pewarna, pengawet
  1. Tanpa laktosa
  1. Mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gm karbohidrat untuk tenaga
  1. Versitile- boleh dicampur dlm pelbagai air kecuali air panas, the atau kopi.
  1. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam.
  1. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
  1. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
  1. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan.
  2. Memberi ton warna kulit yang sekata.
  3. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu.
  1. 1 tin 850g ESP dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
  1. Protein soya (tumbuhan) lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan.
  1. Menguatkan sistem imun tubuh.
  1. Mempertingkatkan tahap kolestol baik.
  1. Memelihara kesihatan jantung.
  2. Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
  1. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.
  1. Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones.
  1. Membantu pembentukan sel-sel baru.
  1. Membantu menyembuhkan gastrik
  1. Mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.
  1. Memudarkan parut dan membantu pembinaan tubuh kanak-kanak

Ha penat tak baca sampai 42 sebab? Penat pun takpe..berbaloi tauu

photo_2015-09-02_15-21-24

Enjoy the greatness of ESP and your protein powder!

Untuk melihat testimonial ESP boleh klik TESTIMONI-ESP

Bulan ni promosi ESP, pastinya harga yang rendah lah kan..dah nama promosi..jangan lepaskan ok?

Untuk mendapatkan promosi SEPTEMBER 2015  boleh hubungi adaa ye. Untuk pembelian ESP tanpa promosi menggunakan DEBIT/CREDIT card anda,  anda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus😀 (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian, info membership dan potongan harga untuk ahli, atau sebarang persoalan boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s