MEMBERSHIP SHAKLEE · PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

MULAKAN BISNES SHAKLEE ANDA!

Ramai yang nak bisnes tapi masih tak tahu nak buat apa..nak duit tapi buntu..macam Adaa dulu, adaa sendiri tak tahu nak mulakan bisnes apa..hari-hari duk hadap komputer cari peluang kerja dari rumah..

Mula-mula jual baju bayi online..lepas tu jadi ‘freelance interpreter’, ‘surveyor’, bisnes affiliate ntah macam-macam lagi sampai lupa dah..memang buntu..

entah macam mana, dalam duk melayari internet tu..jumpa pulak pasal shaklee tu pun bukan nak bisnes, nak cari multivitamin..siapa sangka, lepas hampir setahun kot barulah tergerak hati nak buat shaklee, dan kini, saya disini setelah hampir 5 tahun! dah jadi kerjaya dah 😀

Dulu bukan tak dapat kerja..ada tawaran jurutera tapi masa tu anak lebih menjadi keutamaan dan lebih memerlukan..kemudian mintak kerja lagi tapi cantiknya aturan Allah, walaupun lulusan Master luar negara, satu kerja pun adaa tak dapat..rupanya Allah nak suruh adaa bisnes..dan adaa masih ingat, arwah Umi sangat menggalakkan adaa berbisnes..dia lebih suka adaa duk dirumah jaga cucu-cucunya ni sambil berbisnes..dan terima kasih Umi, akhirnya adik di sini sekarang 🙂 dan Alhamdulillah..pendapatan berganda lebihnya dari jawatan yang ditawarkan dulu..siapa sangka..

Jadi, anda kalau yang buntu tak tahu nak bisnes apa tu..apa kata anda cuba shaklee, tapi cuba pun bukan main-main..kenalah betul-betul..kalau setakat hangat-hangat tahi ayam, mana nak berjaya..

3 cara sertai shaklee
3 cara sertai shaklee

Senang sahaja..hanya bermodalkan keahlian sebanyak RM79 (termasuk kos penghantaran), anda dah boleh mulakan perniagaan anda.

Shaklee adalah perniagaan produk dan produk yang berkualiti tidak memerlukan kerja yang susah untuk kita yakinkan pengguna..hanya guna dan kongsikan kebaikan anda dengan mereka. semakin banyak yang kita kongsikan, semakin banyak yang kita dapat.

ringkas kan? Dan mulai mei-oktober 2015, shaklee dah melancarkan satu model perniagaan ala-ala fast track untuk anda jana pendapatan…rugi tak cuba. Shaklee dah siapkan satu persatu jalan untuk anda, cuma ikut sahaja..

  1. Pilih mentor terbaik untuk dijadikan upline anda

  2. Daftar dibawah saya eh eh..dibawah mentor yang anda pilih tadi, boleh jadi saya, boleh jadi anda memang dah ada mentor pilihan pujaan hati

  3. Kongsikan kebaikan produk, peluang pendapatan bersama shaklee kepada sahabat dan keluarga anda

  4. Bina empayar anda dan bergerak bersama-sama untuk mencapai sasaran!

Mudah kan?

Untuk lebih info, boleh layari SINI

Adaa akan cerita lebih lagi tentang YES nanti..tungguuuu

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s