SHAKLEE RELATED

PROMOSI JULAI LEBIH GEMPAK!

Agak terlambat Adaa umumkan promosi Julai tapi taklah lambat sangat kan  hehe..kenapa adaa kata promosi Julai lebih gempak?

Lagi beberapa hari kita bakal menyambut syawal kan? Jadi semuanya ingin kelihatan sihat, cantik, berseri. Bab makan pulak, faham-faham jelah..lemang, rendang, kuah kacang, lontong..uuuuu kita perlukan sesuatu untuk pastikan pembakaran lemak semua tu kepada tenaga kan? kalau tak semuanya akan tersimpan sebagai lemak..tahu apa promosi bulan ni?

 

HEALTHY YOUNG LIVING  (MAY-OCT 2015 ONLY)
HEALTHY YOUNG LIVING
(MAY-OCT 2015 ONLY)

Email - Buy 7 at 6 RP

Email - Buy 4 at 3 RP

ini dia ..anda perlukan bcomplex, vivix untuk kekal cantik, langsing dan bertenaga! inilah MASA YANG SESUAI UNTUK LEBIH PENJIMATAN. 

taknaklah..membazir je setakat nak guna untuk raya..tidak sekali-kali ye kawan-kawan hehe semua ini adalah Vitamin asas untuk keperluan badan..selagi ada lah vitamin ni semua, ambil dan amalkan lah untuk kebaikan tubuh badan anda. memang berbaloi!

Untuk mendapatkan promosi JULAI 2015  boleh hubungi adaa ye. Jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian, info membership dan potongan harga untuk ahli, atau sebarang persoalan boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai.

SELAMAT BERPUASA!

 

 

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s