#CADANGAN DAN SET RAWATAN · BREASTFEEDING · ESP · MEALSHAKE · PERFORMANCE DRINK · Vitalea · VITALEA FOR KIDS

TAWARAN KHAS RAMADHAN ADAA’S INSPIRATION: BISIK-BISIK JOM!

Apa pulak nak berbisik ni? Sebenarnya mulai 25May lepas hingga 15june 2015 ni adaa ada mengadakan promosi..tapi ini tiada kaitan dengan Shaklee Malaysia ok..ini khas daripada  Adaa sendiri..TAWARAN apa?

Macam adaa sebut diatas, ..tawaran khas ramadhan..jadi kali ni adaa nak bantu lebih ramai Umat Islam diluar sana untuk menjalani ibadah puasa dengan baik, insyaAllah..

Adaa akan berikan

1.Tips eksklusif, sticker dan jadual nutrisi ketika ramadhan

2. Bagaimana nak kekal bertenaga ketika menyusukan atau mengandung sambil menyusukan anak ketika ramadhan

3. Bagaimana nak diet ketika ramadhan tanpa menjejaskan kesihatan dan ibadah puasa itu sendiri

Perkongsian info-info ni adaa buka kepada semua pembaca blog adaa’s inspiration..nak borak-borak, nak pm..semua adaa alu-alukan..insyaAllah, anda akan dapat lebih dari sekadar info. 😀

Adaa tahu, cuaca sekarang sangat panas..Malaysia semakin mendidih..kita tengok anak2 kita balik sekolah..kesiannya la hai..menyeret je kaki tu ha letihnya..itu belum bulan puasa..apa lagi kalau time puasa..yang nak belajar puasa lagi..huhu

Jadi, tugas kita lah nak membantu anak-anak kita, diri kita dan keluarga kita agar lebih sihat dan bertenaga ramadhan nanti..betul tak?

Jadi, nak borak2, bisik2..jom! pm adaa ok?

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s