MEMBERSHIP SHAKLEE · PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

ENTRY KHAS STAR MASTER: UBAH DIRI UNTUK UBAH HIDUP ANDA!

Nak berjaya? Nak jadi jutawan? Nak keluar dari kepompong kesusahan? Mustahil atau tidak?

Kali ini entry ni Adaa tuju khas buat semua anak didik adaa dalam empayar Shaklee..baca dan nilaikan ok?

Adakah cukup dengan mentor yang hebat? Adakah cukup dengan modal yang besar? Adakah cukup dengan pengetahuan tinggi tentang pemasaran, business online, social media? Adakah cukup dengan lingkungan kawan-kawan yang ramai? Yakin anda boleh berjaya?

Adaa berani cakap ANDA TIDAK AKAN BERJAYA! 

Amboi tak sayang mulut ke Noor Syuhada ni? huhu sayang..mana tak sayang..saya cuma bagitahu benda yang betul..datanglah 1000 guru, 1000 pakar, 1000000 tips untuk berjaya, anda takkan berjaya sekiranya anda tiada KEMAHUAN dan tidak bersedia untuk BERUBAH!

LETS CHANGE!
LETS CHANGE!

Ini bukan adaa yang kata ya..sesiapa pun tak dapat mengubah nasib kita, dan Allah sendiri tak nak merubah kita jika kita sendiri nak berada dalam keadaan dan takuk yang sama. Jadi, kunci utama disini siapa? mentor? duit? degree? iq? apa? KITA!

Cuma duk diam-diam..tengok siling tu..fikir balik..dimana keadaan kita saat ini..dah cukup baik? dah cukup sukses? dah cukup kah? kalau ye, alhamdulillah..kita dah boleh goyang kaki..

Tapi kalau jawapannya BELUM..tanya balik diri kita..nak berterusan kah dalam keadaan sama? Air pun kalo tak mengalir, boleh mendatangkan jejentik tau..jadi nyamuk Aedes..bahayakan nyawa orang..maksudnya..takde faedah..

Apa lagi kita..duk takuk sama..agak-agak ada kemajuan tak? ada faedah tak?

soalan seterusnya..cukup kuatkah kita nak berubah? hanya anda yang boleh jawab..

Saya kenal empire saya, mereka semua nak menjadi orang yang hebat dan saya pasti mereka hebat. Jadi? adakah anda salah seorang daripadanya?

Ini video yang Adaa rasa sangat2 menyentap hati adaa dan jadikan ianya berkobar-kobar..hanya beberapa minit tapi mampu buat hati adaa ni bertanya-tanya adakah usaha aku cukup atau belum..adakah aku dah berubah?

so cuba korang pulak tonton..moga ianya menjadi Inspirasi buat anda semua..

all da best for closing!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s