ESP · TESTIMONIAL

5 MANFAAT SOYA PADA KULIT, RAMBUT DAN KUKU

Semalam adaa dah kongsikan satu testimonial hebat kan ..kulit yang begitu berjerawat, berlubang-lubang akhirnya dan mulus ..hari ni adaa nak kongsi pulak tentang manfaat kelebihan soya pada kuit, kuku dan rambut kita.

MELEMBAPKAN KULIT

Kulit yang kering akan menampakkan wajah lebih tua, kusam. Wajah berminyak pula sangat merimaskan dan boleh menyebabkan jerawat dan pelbagai masalah kulit. Soya bertindak sebagai pelembap yang sangat baik untuk kulit jenis kombinasi dan juga sangat bagus untuk melenyapkan masalah kulit kering dan bersisik. Bagi mereka yang mempunyai kulit berminyak, soya dapat membantu menghilangkan lebihan minyak.

ANTI-PENUAAN

Soya mengandungi phytoestrogen yang membantu penghasilan estrogen didalam badan. Semakin kita berusia, hormon estrogen semakin berkurangan dan inilah yang menyumbang kepada penuaan kita. Hormon estrogen sangat penting bagi memastikan kulit kekal elastik. Tanpa estrogen yang mencukupi, kulit akan kelihatan kusam, berkedut, berjeragat dan kurang elastik. Pengambilan soya secara konsisten dapat membantu penghasilan estrogen bagi menjamin keanjalan kulit.

VITAMIN E

Soya mengandungi vitamin E yang membantu menyingkirkan sel mati dan menjana sel baru yang sihat. Ini membantu kita kelihatan berseri dan lebih muda. Selain mengambil soya sebagai minuman, anda juga boleh jadikan masker untuk kulit anda. Jika orang zaman dahulu mengambil kacang soya, menghancurkannya sehingga halus untuk dijadikan masker, sekarang kita ada pilihan yang lebih mudah. Dengan ESP shaklee, hanya titiskan air/toner dan ianya sudah tersedia sebagai masker terbaik anda. Untuk kesan yang lebih baik lakukan 3 kali seminggu.

MENGUATKAN KUKU

soya membantu menguatkan kuku, menjadikannya lebih bersinar dan melembapkan kuku. Cuba amalkan sekurang-kurangnya 6 bulan pengambilan soya secara konsisten untuk melihat hasilnya 😀

RAMBUT BERSINAR

Soya juga dapat menjadikan rambut anda kelihatan lebih lembut, bersinar dan beralun. Satu tips yang baik, sapukan air soya pada rambut selama 3 bulan untuk melihat hasil yang mengejutkan. Tapi kalau tak mahu, minum aja ESP

itu adalah antara kelebihan soya untuk kulit, kuku dan rambut. Adaa nak kongsikan satu jer, dulu kuku Adaa rapuh dan nipis..biasalah kalau panjang sikit mesti akan patah sendiri. Itu tandanya kuku tak kuat kan? Tapi adaa tak risau pun. Bila adaa ambil ESP secara berterusan sejak mengandung, berpantang, menyusukan anak sehinggalah sekarang, tanpa sedar, ia memberi kesan yang lain pula.

Adaa perasan masa nak potong kuku..kuku adaa tebal dan berkilat. Mula-mula pelik jugak lepas tu baru teringat sebab ambil protein ESP 😀

Sampai sekarang dah takda dah masalah kuku nipis ke rapuh ke patah ke..lawa aje hehe

Jadi, apa lagi..promosi bulan ni tinggal 3 hari jer lagi

Bagi yang ingin mencuba, inilah peluang anda. sebelum tibanya GST bulan depan, baik grab 😀

MARCH PROMO 1

MARCH PROMO

Apalagi..boleh buat stok ni, nanti lepas GST dah lain harganya 😛

Untuk mendapatkan promosi MARCH 2015  boleh hubungi adaa ye.Untuk pembelian ESP tanpa promosi menggunakan DEBIT/CREDIT card anda,  anda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus😀 (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian, info membership dan potongan harga untuk ahli, atau sebarang persoalan boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s