PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

PELUANG UNTUK SIHAT, CANTIK DAN JANA PENDAPATAN..SEGALANYA DISINI

Selamat pagi! hari ni adaa nak kongsikan video Adaa dan kawan-kawan yang lain sebagai pengguna dan ahli shaklee.

Dengan Shaklee ni sebenarnya telah banyak mengubah hidup adaa..dari segi kesihatan, keyakinan, kepimpinan dan juga pastinya poket 😀

Korang biasa tak bila sekali sekala terjumpa kawan, diorang tegur korang nampak berbeza, makin lawa..mesti kembang semangkuk kan..ha nak tahu rahsianya? dah bukan rahsia pun..ini bukan setakat penampilan luaran yang berbeza..dalaman pun sama tau..Alhamdulillah..mujur rebut peluang ni dulu..ok, korang, enjoy the clip!

puan tudung merah itulah saya 😀

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s