PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

PELUANG UNTUK SIHAT, CANTIK DAN JANA PENDAPATAN..SEGALANYA DISINI

Selamat pagi! hari ni adaa nak kongsikan video Adaa dan kawan-kawan yang lain sebagai pengguna dan ahli shaklee.

Dengan Shaklee ni sebenarnya telah banyak mengubah hidup adaa..dari segi kesihatan, keyakinan, kepimpinan dan juga pastinya poket 😀

Korang biasa tak bila sekali sekala terjumpa kawan, diorang tegur korang nampak berbeza, makin lawa..mesti kembang semangkuk kan..ha nak tahu rahsianya? dah bukan rahsia pun..ini bukan setakat penampilan luaran yang berbeza..dalaman pun sama tau..Alhamdulillah..mujur rebut peluang ni dulu..ok, korang, enjoy the clip!

puan tudung merah itulah saya 😀

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s