ESP

PAYUDARA TIDAK ANJAL? TIPS UNTUK ANDA!

Ramai wanita mengalami masalah payudara tidak anjal tetapi agak malu untuk mencari penyelesaian apatah lagi bertanya atau bercakap mengenainya. Jadi, kali ini adaa kongsikan sedikit tips..maaf jika berbunyi agak 18sx tetapi inilah ilmu yang berguna untuk kaum wanita terutamanya.

Ada sesetengah wanita tak nak menyusukan anak sebab kononnya nanti payudara kendur..betul ke? Sebenarnya bukan sebab tu..pemilihan bra, contohnya, mempengaruhi kedudukan cik B jugak..cara kita breastfeed anak, bukan suakan breast pada baby tp bawakan baby pada cik b kita, barulah postur badan kita pon tak membongkok dan sakit, dan cik b pon taklah terseksa hihi..pemakan pun penting tau, nak kulit tegang, lawa, sel kene cukup makan, apa makanan sel? Protein laaa..sebab itu kena banyak makanan tinggi protein ye. baru cantik menawan ­čÖé

 

 credit

 

Saya mempunyai kenalan rapat yang berkongsi masalah payudaranya yang tidak kenyal.Maka saya cuma maklumkan biasanya payudara lembik atau tidak anjal disebabkan oleh┬ápemakanan┬ákita serta cara hidup. Badan perlukan┬áprotien untuk kekal elastik atau kenyal┬áselain itu senaman memainkan peranan penting agar ia badan kelihatan menarik. Saya mencadangkan beliau menambahkan beberapa hidangan protien dalam menu hariannya. Antara makanan yang┬átinggi protien ialah ikan, telur, ayam dan daging.┬áNamun masalah yang dihadapi ialah apabila makanan ini digoreng dengan minyak biasa, ia akan disertai dengan kolestrol dan ini menyebabkan kekangan yang besar maka oleh kerana ini merupakan antara sebab mengapa ramai yang memilih supplement dalam melengkapkan mana-mana zat dan nutrien yang kurang dalam badan.Saya mencadangkan beliau amalkan minum soya protien yang telah saya amalkan selama 11 tahun, alhamdulillah. Selepas seminggu, beliau sms saya bahawa suami beliau sendiri menegur tentang perubahan yang beliau lalui. Syukur alhamdulillah. Gembira hati saya membaca testimoni kawan saya…

 

.” Beb, suami aku kata breast aku anjal lepas seminggu minum ESP ko….best2. aku suka sangat!!!!!”Rasanya banyak entry sebelum ini juga saya telah kongsikan kebaikan Energizing Soy Protien atau nama pendeknya ESP. Ramai yang dah cuba, dapat merasai perbezaannya provided mendapat konsultasi yang sempurna akan mendapat kesan yang optimum.Ini antara maklumat tambahan yang bagus untuk bacaan :

Penjagaan payudara

  • Makan sedikit lemak haiwan. Makan ikan yang berminyak dan tukar kepada minyak zaitun extra virgin bukan lagi minyak goreng standard.
  • Top up diet anda dengan suplemen antioksidan, termasuk vitamin C, E, beta-karoten mineral selenium. Juga makan banyak buah-buahan segar yang kaya antioksidan dan sayur-sayuran, khususnya bawang merah, bawang putih, lobak merah,tomato, brokoli, kubis dan kubis bunga.
  • Makan┬álebih banyak serat, terutama gandum, rye, millet, beras merah dan kacang-kacangan. Serat membantu untuk menggerakkan makanan melalui usus dan boleh mengurangkan penyerapan semula estrogen.
  • Hadkan alkohol – boleh menyebabkan peningkatan kadar estrogen.
  • Menghadkan pengambilan pada kopi, cola, coklat dan teh pekat.
  • Tingkatkan pengambilan protein┬áanda. Protein diperlukan untuk membina dan menjaga nada otot dan pejal. Protein juga menyediakan┬áKolagen┬ásangat diperlukan. Di syorkan tiga hingga empat kali sehari pengambilan makanan yang mengandungi protein.
  • Hal lain yang penting untuk mengelakkan ‘melorot’ atau payudara ‘kendur’ memakai bra menyokong yang elok, terutama semasa kehamilan dan sukan.

Banyak lagi kelebihan protein yang kita mungkin terlepas pandang. Ini adalah salah satunya kan? Sekarang dah tahu kan? jadi banyakkan makanan tinggi protein. TETAPI diingatkan tidak semua protein memberi 100% manfaat. Jika cara masaknya salah, cara penyimpanannya salah, pemprosesannya salah, mungkin yang tinggal hanyalah 10% manfaat. Pastikan juga kita memilih protein terbaik ok?

Adaa dah jumpa ­čśÇ

CINTA HATI SEPANJANG ZAMAN
CINTA HATI SEPANJANG ZAMAN

 

Bulan ni ada promosi tau!

MARCH PROMO 1

MARCH PROMO

 

Apalagi..boleh buat stok ni, nanti lepas GST dah lain harganya ­čśŤ

Untuk mendapatkan promosi MARCH┬á2015 ┬áboleh hubungi adaa ye. Untuk pembelian ESP┬átanpa promosi┬ámenggunakan DEBIT/CREDIT card anda, ┬áanda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus­čśÇ (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian, info membership dan potongan harga untuk ahli, atau sebarang persoalan boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s