VIVIX

RAWAT ASMA DENGAN VIVIX?

sejak akhir2 ni ramai yang berkongsi kebaikan vivix ni..dan salah satu testimoni yang paling kerap adaa dengar ialah ianya mampu merawat asma..tertanya jugak lah macam mana tu? Almaklumlah, adaa ni berminat dengan cara ianya berfungsi..kadang2 doktor pon rimas agaknya sebab asyik bertanya..bukan apa, kalo sakit, pastu gi hospital, doktor cuma bagi ubat, adaa sungguh lah tak suka..adaa suka doktor yang chitchat dgn kita..terangkan macam mana boleh kena sakit xxx, apa rawatan xxx, kalo dia bagi ubat, kenapa ubat ni, tak ubat lain, bagaimana ia bertindak..so next time kita tau dah lebih arif tentang penyakit tu dan pada masa yang sama tu, tambah lah ilmu kan..jangan duk ikut je..kene tahu apa yang kita makan 🙂

So kali ni nak share pasal vivix dan asma..penyakit asma ni sangat2 lazim sebab dunia kita sekarang ni semakin kotor..yang takda asma pon boleh kena tau..jerebu je dah berapa kali setahun, takyah tunggu jerebu, gi stesen bas je dah kelam..huhu macam hari tu selepas banjir besar di Kelantan, habuk tuhan saja yang tahu..disebabkan air lumpur yang membenam Kelantan, selepas kering, semuanya  merah..cuaca panas menyebabkan lumpur-lumpur kering dan bila kenderaan lalu, habuk berterbangan diudara, tu belum campur dengan asap orang membakar barang-barang yang dah musnah dalam banjir..memang kena lengkap memakai penutup hidung. Kalau orang yang jenis sensitif, cepat sangat terkena batuk teruk dan asma.

Jadi, betul ke vivix boleh merawat asma? How?

Apa ada dalam Vivix?

 Anggur muskat, Elderberry, Lobak Ungu dan Polygonum Cuspidatum.

Muscadine Grape

Satu-satunya anggur di dunia yang memiliki lebih daripada 1 kromosom. Muscadine Grape ini memiliki 20 kromosom sebab tu lah saintis buat kajian yang lebih mendalam ke atas anggur hebat ni. Hasil kajian mereka terbuktilah bahawa anggur ini memang mempunyai ciri-ciri yang boleh menghentikan perkembangan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti-bakteria. Salah satu nutrisi terpenting yang diekstrak daripada Anggur hebat ini ialah RESVERATROL yang amat penting untuk alternatif pelbagai masalah seperti penuaan, kanser, diabetis, gout, darah tinggi dan pelbagai lagi.

Purple Carrot

Daripada warnanya yang unk iaitu ungu-kuning dan ungu-oren juga telah menunjukkan ciri-ciri istimewa yang ada pada Purple Carrot ini. Ia adalah sumber vitamin A terbaik dan juga antioksidan yang berkualiti tinggi. Memalui pelbagai kajian yang telah dilakukan kepada tumbuhan istimewa ini terbuktilah bahawa ia adalalah sumber antioksidan, anti-radang dan pelbagai ‘anti’ lain lagi yang penting untuk tubuh. Selain itu,ia juga boleh membantu mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Elderberry

elderberry

Kandungan terpenting dalam Elderberry ialah flavonoidsnya yang sangat penting iaitu sebagai antioksidan yang kuat. Antioksidan ini diperlukan tubuh untuk menguatkan sistem imun dan melawan jangkitan-jangkitan virus dan bakteria. Elderberry juga sangat kaya dengan vitamin A, B, C dan pelbagai lagi. Ia sangat bermanfaat untuk mengurangkan simptom Influenza,  menguatkan sistem imun, meredakan asthma, merendahkan tahap kolestrol, diabetis, meningkatkan kesihatan mata dan melindungi daripada serangan jantung dan strok.

Knotweed Jepun

polyganum

Merupakan sumber resveratrol selain daripada Muscadine Grape. Reservatrol  sangat penting untuk anti-penuaan,merendahkan koletsrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlit sukan dan mengurangkan berat badan.

Dalam banyak2 kandungan vivix ni yang menjurus lebih kepada asma ialah European Elderberry.

european elderberry ni merupakan antioksidan yang kuat dan sangat bagus dalam meningkatkan imun sistem serta melawan virus..kalau asma ni, memang sangat penting lah bab2 menghindar diri dari kuman, virus dan meningkatkatkan sistem imun..bila paru2 dijangkiti kuman, virus, itu yang menyebabkan jadi asma..jadi kajian menunjukkan peningkatan dalam sistem imun itu lah membantu dalam memulihkan asma..bila badan kuat, sistem tubuh sukar dijangkiti, jadi asma pon dapat dicegah.

selain itu elderberry ni juga mampu mengurangkan penghasilan mukus atau lendir di bahagian salur pernafasan dan mengurangkan radang di bahagian tersebut. sebab itu elderberry ni bukan sahaja bagus dalam merawat asma, malah segala masalah yang berkaitan dengan sistem respirasi seperti resdung, batuk, selesema, bronkitis, sakit tekak dan influenza. 

sebab itulah, VIVIX merupakan pilihan yang baik jika anda mengalami masalah disaluran respirasi. so buat pilihan yang bijak 😀

Untuk mendapatkan promosi FEB 2015  boleh hubungi adaa ye. Untuk pembelian VIVIX tanpa promosi menggunakan DEBIT/CREDIT card anda,  anda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus😀 (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian, info membership dan potongan harga untuk ahli, atau sebarang persoalan boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

LOGO 1.1

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s