MY STORY

‘ADAM NAK BELAJAR NEGARA SNOW’

Hehee dua hari lepas kat meja makan, saja borak dengan anak..dari satu topik ke satu topik yang lain..asalnya Adam tanya pasal legoland..adaa kata “legoland kat johor..ibu dulu sekolah kat johor”
” eh ye ke, ibu gi legoland tak?”
“Tak masa tu belum ada pun lagi legoland”
“Dia belum buat lagi ke?”
” haah belum buat pon lagi”

Lepas tu dia dah konpius..ibu ni sekolah mana..hari tu kata sekolah kat negara snow macam Frozen..lepas tu kata johor pulak..johor ada snow ke?
Sudah….

So kenalah adaa bgtahu sejarah sekolah pulak..
“Dulu masa ibu tadika macam adam..ibu tadika cina..lepas tu sekolah rendah kat kelantan..lepas tu sekolah menengah kat johor. Lepas tu baru ibu belajar kat negara snow”

“Oooo adam pun nak belajar kat negara snow la..adam suka buat snow man”

Hehehe..insyaAllah one day ibu bawak semua ke sana..tempat belajar jatuh bangun..ada rezeki dapatlah lagi sekali ke belfast  🙂

Sebenarnya takdelah nak suruh dia belajar kat oversea pon haha sekadar bagi semangat supaya dia belajar sungguh-sungguh..ade rezeki sampailah ke negara snow adam nak tu..insyaAllah..

Apa salahnya menimba pengalaman kan dinegara orang kan.

Hope one day adaa dapat bawa keluarga dan jumpa kawan2 lama dulu 🙂

image
Snow depan rumah

Nanti kita gi ye adam 🙂

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s