TESTIMONIAL · VIVIX

6 SEBAB KENAPA ANDA PERLUKAN VIVIX

Dalam vivix ni salah satu komponen utamanya adalah resveratrol. Biasa dengar? Resveratrol ni telah dikaji oleh ramai saintis dan mendapat perhatian dunia tentang khasiatnya dalam membantu pelbagai masalah kesihatan.

Resveratrol is a member of a group of plant compounds called polyphenols. These compounds are thought to have antioxidant properties, protecting the body against the kind of damage linked to increased risk for conditions such as cancer and heart disease. Resveratrol is found in the skin of red grapes, but other sources include peanuts and berries.

Selepas mengetahui kelebihan resveratrol ni ramai pengusaha mula menjual suplemen resveratrol terutamanya di US dan mula menjjadikan resveratrol ni salah satu bahan utama dalam setiap produk kesihatan mereka.

Dalam vivix pula, lebih istimewa kerana:

ONLY FROM SHAKLEE
ONLY FROM SHAKLEE

10 kali ganda ye..bukan sikit-sikit hebatnya. Ini adalah formulasi terbaik dari Shaklee dan setakat ini VIVIX telah mengubah hidup ramai orang diluar sana dari segi kesihatan dan kecantikan terutamanya. Nak lihat testimoni boleh cuba klik sini ye

Hari ni adaa cuma nak kongsi 6 sebab sahaja kenapa perlu ambil suplemen yang mengandungi resveratrol dan cuba anda bayangkan kesannya dengan VIVIX yang 10 kali ganda lebih hebat:

 

  1. MENINGKATKAN KETAHANAN

 

Menurut satu kajian 2012 di Kanada , suplemen resveratrol boleh memberikan manfaat yang sama terhadap otot rangka seperti anda melakukan latihan ketahanan . Kajian ini telah dijalankan dalam tempoh 12 minggu ke atas tikus, dan mereka telah mendapati bahawa suplemen resveratrol meningkatkan ketahanan , metabolisme oksidatif , dan fungsi jantung. Untuk kesan yang lebih baik, teruskan latihan ketahanan sambal mengamalkan suplemen resveratrol ini.

 

  1. KESIHATAN KARDIOVASKULAR

 

Menurut Pusat Kawalan dan Pencegahan Penyakit, pada tahun 2011, penyakit jantung merupakan pembunuh utama di USA. Di Malaysia sendiri sakit jantung telah menjadi ‘pembunuh senyap’ yang telah mengorbankan ramai rakyat Malaysia tak kira tua atau muda.  Satu kajian di Kanada mendapati bahawa dengan minum 1-2 gelas 5 – auns wain setiap hari, prospek dapat mengurangkan risiko untuk mereka mendapat penyakit artherosclerotic dengan ketara sekali sekaligus mengurangkan risiko kematian sehingga 30%. Artherosclerotic merupakan pelopor untuk penyakit jantung dan strok.

 

  1. PERLINDUNGAN KANSER

 

Seseorang yang mempunyai sejarah keluarga dengan penyakit kanser, lebih cenderung untuk mendapat kanser. Pastikan kita tahu penyakit keturunan kita ya. Kanser yang paling biasa terjadi ialah kanser kolon. Kanser kolon adalah kanser system percernaan yang boleh membawa maut dan oleh sebab itu ramai saintis dan penyelidik mula mencari penawar. Satu kajian yang dijalankan di Perancis telah mendapati resveratrol mampu melambatkan pengeluaran sel-sel kanser dan dengan itu boleh dianggap sebagai agen anti kanser yang berkesan. Antara sumber-sumber semula jadi yang mengandungi resveratrol termasuklah beri biru , kacang tanah , anggur , dan kedua-dua wain merah dan putih .

 

  1. PERLINDUNGAN PENGLIHATAN (MATA)

 

Penglihatan merupakan 1 daripada 5 pancaindera paling penting. Kalau penglihatan kita kabur sedikit sekalipun sudah cukup menjejaskan kita kan? Banyak faktor menyumbang kepada penglihatan yang kabur dan salah satu punca kemerosotan penglihatan ialah penuaan. Satu kajian oleh penyelidik di Missouri telah mendapati bahawa resveratrol mempunyai keupayaan untuk mengatasi kejadian ini. Mereka mendapati resveratrol mempunyai keupayaan untuk mengawal selia angiogenesis, dan menghalang pertumbuhan abnormal salur darah yang boleh merosakkan penglihatan . Selain resveratrol, makanan yang kaya dengan beta – karotena , vitamin C , dan vitamin E dan juga omega 3 boleh membantu penglihatan yang baik.

 

  1. PENGGALAK TESTOSTERON

 

Apabila seseorang lelaki mencecah usia 30-an, kadar testosterone akan semakin menurun. Anda boleh memastikan tahap testosterone anda melalui ujian darah di mana-mana hospital. Menurut kajian yang dijalankan di Korea ke atas tikus, resveratrol boleh membantu masalah ini. Kajian tersebut mendapati bahawa kepekatan testosteron meningkat sebanyak 50 % selepas tempoh 28 hari penggunaan resveratrol.

 

  1. KETAJAMAN MENTAL

 

Nak jadi lebih bijak dan peka? Salah satu cara ialah dengan meningkatkan aliran darah ke otak anda. Penyelidik dari UK telah menjalankan satu kajian terhadap 22 orang dewasa yang sihat dan telah mendapati aliran darah neurologi telah meningkat selepas penggunaan resveratrol. Penyelidik Illinois pula telah melakukan satu kajian terhadap tikus dan mendapati tikus yang menerima suplemen resveratrol mempunyai fungsi ingatan yang lebih baik dan menunjukkan peningkatan dari segi mental secara menyeluruh.

 

Oh ya, VIVIX ini eksklusif hanya dari shaklee..kat tempat lain takda ya..VIVIX ni sangat top di USA, INDONESIA, MALAYSIA dan banyak lagi tempat diserata dunia ..jadi kalau ditanya keberkesannya, adaa memang tak ragu.

 

1978795_652001254836001_1265138751_n

Kalau anda nak rasa manfaat seperti yang adaa tulis tadi, boleh mulakan pengambilan vivix ye..wain tak buleh..haram hehe

Bagi yang nak mencuba, boleh mulakan dari sekarang sebab bulan ni ada promosi yang sangat berbaloi!

NAK DAPATKAN HARGA PROMO?

JAN 2015 PROMO

 

ATAU UNTUK LEBIH PENJIMATAN

 

JAN 2015 PROMO 2

 

Untuk mendapatkan promosi JAN 2015  boleh hubungi adaa ye. Untuk pembelian VIVIX tanpa promosi menggunakan DEBIT/CREDIT card anda,  anda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus😀 (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian, info membership dan potongan harga untuk ahli, atau sebarang persoalan boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

2 thoughts on “6 SEBAB KENAPA ANDA PERLUKAN VIVIX

    1. adaa cuba dah dekat 4 tahun, hehe bukan cuba lagi dah..penuh sepeti haha memang sblm ni banyak juga ambil supplement lah ubat lah, tapi semua tak lut dengan Adaa..try shaklee alhamdulillah serasi..tu yang cont dekat 4 tahun tu

      Like

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s