PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

MUDAHNYA MENJADI JUTAWAN SHAKLEE

Semakin hari semakin ramai yang mula mengenali shaklee..jenama yang tidak asing lagi..sebenarnya dari zaman Umi adaa lagi dah ada shaklee ni tetapi masa tu belum ada sistem online..segala-galanya secara offline atau jualan langsung.

Sekarang dengan teknologi baru, sepantas kilat semua info dapat sampai pada pengguna dan semakin hari semakin ramai yang mula mencuba dan ada juga yang bukan setakat menjadi pengguna malah memulakan perniagaan dengan shaklee.

Susah tak buat shaklee ni? Adakah perlu jadi rajin? Atau boleh goyang kaki?

Jujurnya..tiada apa pun dimuka bumi ni yang mendatangkan hasil dengan bermalas-malasan..kalau ada orang kata goyang kaki je boleh kaya..memang sah tipu šŸ™‚

Ramai yang tertarik dan bercita-cita untuk mula buat duit dengan shaklee lepas melihat jutawan-jutawan shaklee dan membaca cerita kejayaan Adaa dan rakan-rakan lain .dah mula mengimpikan pendapatan 4 5 angka..melancong secara percuma..dapat anugerah..boleh jadi WAHM atau WAHD..TETAPI tak ramai yang rajin, sungguh-sungguh, komited untuk capai impian tu..kejayaan perlu diraih ye..bukan datang sendiri..

image

Sebenarnya mudah atau tak menjadi jutawan shaklee ni?

MUDAH jika;

  1. Anda pernah menggunakan produk shaklee, rasa kesannya sendiri
  2. Mempunyai mentor yang ingin menolong anda. Bukan sesuka hati sign up dibawah sebarang orang kerana orang itulah yang akan menjadi MENTOR anda nanti..jadi buat pilihan bijak.
  3. Mempunyai minat, dan ingin belajar tentang shaklee.
  4. Berfikiran terbuka, suka belajar, rajin, tak mudah putus asa.
  5. Mempunyai modal RM65 untuk menjadi ahli
  6. Suka berkawan, berkongsi pengalaman.
  7. Boleh membaca, menaip :p

Tak susah kan? Anda PENYEGAN? PEMALU? TAK TAHU TULIS BLOG? TAK PANDAI UPDATE STATUS? PENDIAM?

ala..tak heran pon..adaa pun sangat penyegan..sebab tu buat secara online..orang tak nampak haha ciri-ciri lain tu pun memang ada dalam diri adaa..tak pernah tahu pasal blog ..fb..tapi inilah orang kata DIMANA ADA KEMAHUAN DISITU ADA JALAN..ha gitu..bukan susah pun..adaa takde pergi kelas pun..semua cari melalui En.google aje ..tiada alasan!

Kalau rasa susah juga lepas baca ni..tak dapat nak kata apa hehe..

Tapi jika anda berminat..jom adaa tunjukkan..bulan ni adaa buka tempat 5 orang..terhad šŸ™‚ Jangan kelip mata lama-lama..GST dah makin dekat..barang dah makin naik harga..keluarga makin besar..apa lagi..jom tambah pendapatan šŸ™‚

image

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s