Pelbagai

VITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK ANDA

Sebelum terlupa..SELAMAT TAHUN BARU 2015 buat semua 🙂

Sekejap je rasa..2014 memang tahun yang mencipta pelbagai sejarah..tahun yang pastinya tidak akan dilupakan ye tak?

Apa pun kita buka buku baru tahun ni..mulakan tahun baru dengan lebih bersemangat dan dengan tekad nak perbaiki diri.

Ok cukuplah bebel..kali ni adaa nak bagitahu berita gembira weheee!!! Setelah sekian lama menghilang..mau dua tahun kot..akhirnya…

image

Tu dia…terbaik untuk anak2 anda.. apa bagusnya vitalea ni? Inilah multivitamin yang lengkap untuk anak anda.

image

Kebanyakan vitamin dipasaran terutamanya untuk kanak-kanak murah kan? Kerana apa? Macam-macam sebab..mungkin artificial..mungkin sintetik..mungkin tidak lengkap..

Apa KELEBIHAN VITALEA FOR KIDS dari SHAKLEE?

♥ Lengkap dengan 8 komponen vitamin B.

Vitamin B ni terdiri daripada 8 beradik iaitu B1, B2, B6, B12, FOLIC ACID, NIACIN, BIOTIN, PANTOTHENIC ACID. Kesemua komponen perlu hadir bersama untuk kesan yang optimum. Tetapi kebanyakan pengeluar tidak memasukkan beberapa komponen seperti biotin kerana harganya yang terlalu mahal. Ini menyebabkan kesannya tidak optimum.

♥ Mengandungi vitamin dan mineral dalam satu tablet!

♥ Rasa anggur yang enak, tidak mengandungi pewarna, pemanis dan pengawet tiruan.

♥ Diperasakan dengan xylitol yang membantu mengelakkan kaviti.

♥ Mudah dikunyah!

Ini antara kelebihan Vitalea ni..nutrisi dalam sebiji vitalea ni lengkap dan sesuai dalam membantu perkembangan anak-anak..cuba bayangkan..anak-anak kita kena makan 3 gelas susu, 10 sudu besar peanut butter, 6 oz jus oren bermangkuk brokoli dan sayuran lain untuk mendapatkan khasiat yang serupa dalam 1 biji vitalea..agak2 dapat tak anak kita makan banyak tu setiap hari? Macam tak je kan? Sebab tu lebih senang kunyah je sebiji vitalea hehe dan yang penting ianya SEMULAJADI.

Semulajadi ni kita kena faham..bukan sekadar diperbuat dari bahan semulajadi sahaja dah dikira semulajadi..tetapi seluruh proses haruslah natural barulah ianya dikira semulajadi..maksudnya dari penanaman benih bahan2 untuk vitalea, penjagaan tanaman tanpa racun kimia, proses pembersihan yang mengekalkan khasiat bahan tersebut, dan pemprosesan yang tidak melibatkan sebarang bahan kimia..iti barulah NATURAL..jadi jangan mudah tertipu dengan perkataan semulajadi ni ye..kaji dahulu..

Bulan ni shaklee memperkenalkan NEW AND IMPROVED VITALEA for children..jadi shaklee dengan bermurah hatinya nak bagi promosi..

image

BUY 3 FREE 1..jimat sangat..dalam setiap botol ada 60 tablet. Nak cuba?

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s