SHAKLEE RELATED

#PRAYFORPANTAITIMUR

Ya Allah pagi-pagi tengok whatsapp kakak ipar kata diorang duk atas bukit tanah merah..selama Adaa hidup di sana tak pernah air naik macam tu sekali..paling tinggi pon kawasan sekitar tu dalam paras betis kot..sekarang dah tahu macam mana..risaunya Allah aja yang tahu..kabar masih belum terima..

Dalam banjir ni, adaa cuma boleh cari info dari facebook kawan-kawan sekolah rendah..ada juga hikmahnya..dapat berhubung semula dengan diorang..

Moga Allah selamatkan mereka yang terlibat dan semoga banjir cepat surut..

ini gambar yang adaa dapat dari whatsapp kawan pagi ni

BANJIR 2014
BANJIR 2014

Pantai timur ni dekat sangat dengan rumah Adaa..dah naik sampai situ..huhu semalam baru kakak hantar gambar..ok lagi..cepat betul air naik kali ni..bekalan elektrik pun dah terputus buat masa sekarang..

 

*masih menunggu kabar..

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s