SHAKLEE RELATED

#PRAYFORPANTAITIMUR

Ya Allah pagi-pagi tengok whatsapp kakak ipar kata diorang duk atas bukit tanah merah..selama Adaa hidup di sana tak pernah air naik macam tu sekali..paling tinggi pon kawasan sekitar tu dalam paras betis kot..sekarang dah tahu macam mana..risaunya Allah aja yang tahu..kabar masih belum terima..

Dalam banjir ni, adaa cuma boleh cari info dari facebook kawan-kawan sekolah rendah..ada juga hikmahnya..dapat berhubung semula dengan diorang..

Moga Allah selamatkan mereka yang terlibat dan semoga banjir cepat surut..

ini gambar yang adaa dapat dari whatsapp kawan pagi ni

BANJIR 2014
BANJIR 2014

Pantai timur ni dekat sangat dengan rumah Adaa..dah naik sampai situ..huhu semalam baru kakak hantar gambar..ok lagi..cepat betul air naik kali ni..bekalan elektrik pun dah terputus buat masa sekarang..

 

*masih menunggu kabar..

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s