TESTIMONIAL · VIVIX

TESTIMONIAL: KULIT KUSAM, JERAWAT TIADA LAGI!

Salam 1 dec 2014 semua! Semalam adalah ‘closing day’ untuk sahabat-sahabat shaklee..Alhamdulillah, semua berjalan lancar hehe

Dalam sibuk-sibuk berclosing, sempat juga berkongsi testimonial dengan rakan-rakan..dalam banyak-banyak tu satu yang buat Adaa sangat wow!

vivix
vivix

Cantik tak? cantik kan?

Sejujurnya, ini adalah Suplemen dari Shaklee yang paling adaa chenta hehe dengan rasa berry yang sedap dan pastinya kesan yang sangat bagus.

VIVIX adalah rumusan untuk anti-aging atau awet muda. Ramai daripada kita tidak tahu, segala kerosakan yang berlaku ketika usia kita meningkat adalah disebabkan oleh pemakanan, perubahan cuaca, perubahan fisiologi..tambah-tambah wanita yang mengandung, melahirkan..banyak sangat berubahnya, dari segi hormon, bentuk tubuh, kulit..segala-gala..

Tipu kalau ada wanita yang tak pernah kecewa sekalipun dengan penampilan kan? Kalau dah namanya wanita..memang tak boleh dipisahkan dari kecantikan dan kesihatan..tiada siapa suka tengok wajah yang kusam, badan yang geleber..

Hebatnya VIVIX ni, ianya dirumus khas untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang telah rosak..anda bayangkan saja lah..organ terbesar kita adalah kulit..kalau orang tengok pun, mula-mula sekali tengok kulit lah kan, dah tu muka, tangan kaki semuanya kulit..jadi, memperbaiki kulit seolah-olah memperbaiki seluruh tubuh kita..dan dengan VIVIX, ianya bukan bersifat luaran, tetapi memulihkan dari dalam..jadi, badan bukan sahaja makin cantik, tapi makin siihat!

BAGAIMANA VIVIX BERFUNGSI?

1978795_652001254836001_1265138751_n

 

Kalau nak perbaiki sesuatu, baikilah dari akarnya kan? Jadi vivix telah mengambil pendekatan ini dengan memulihkan dari peringkat sel lagi.

4 MEKANISME PADA TAHAP SELULAR

1. KEROSAKAN DNA

setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan2 ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu ‘typo’ (kesilapan dari yang asal) yang akan menggangu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki sel DNA

2. PENGAWALAN GENETIK

Pengawalan genetik meyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular.

Diadalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.

3. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MEROSOT OLEH SEL

Mitokondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, fungsi sel turut menurun. 

Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis atau pembentukan baru mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

4. PENIMBUNAN PROTEIN AGE

Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

 

bagaimana pula dengan penyakit?

Kalau kita menghidap penyakit kronik seperti kencing manis, penyakit jantung, darah tinggi dan lain-lain lagi, sel DNA kita semakin lama semakin pendek. Bagi orang yang sihat, sel panjang dan kuat. Bagi orang yang sakit sel pendek, mudah musnah dan akhirnya mati. 

Semakin kurang sel sihat maka semakin sakit lah kita.

Disinilah vivix memainkan peranan yang penting. Bila kita amalkan Vivix, bahan yang terkandung didalam vivix akan bertindak dalam 4 cara keatas sel badan kita.

  1. Memanjangkan tempoh hayat sel.

  2. Memperbaiki sel-sel yang hampir musnah.

  • dalam bahasa pasarnya, sel yg pendek dipanjangkan semula.
  1. Menguatkan sel-sel supaya tidak mudah musnah (Perlindungan Selular)

  2. Mempertingkatkan fungsi sel

Apa yang boleh kita simpulkan disini, bila kita makan atau amalkan vivix, kita sebenarnya membantu sel-sel badan kita untuk menjadi sihat.Seluruh badan kita terdiri dari sel. Jadi sihat kan sel In Shaa Allah sihat lah badan kita.

 

Adaa memang sangat setuju..kalau badan kita, sel kita tidak sihat, makan lah satu beg ubat ke suplemen kecantikan ke, payah memberi kesan pada badan..jadi baiki akarnya dahulu..bila sel sihat, insyaAllah, kita akan dapat lebih manfaat dari apa yang kita makan?

Taknak cantik macam puan kat atas tu? hehe adaa nak!

Untuk pembelian VIVIX bagi sebarang masalah KECANTIKAN & KESIHATAN  menggunakan DEBIT/CREDIT card anda, anda boleh klik ESELL dan dapatkan secara terus😀 (jika inginkan konsultasi percuma sebelum atau selepas pembelian boleh hubungi adaa ok? kita bincang dulu apa yang sesuai apa yang tak sesuai)

Untuk tutorial cara membeli secara online menggunakan ESELL klik SINI

esell

order now

 

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s