SHAKLEE RELATED

HADIAH HARIJADI UNTUK UMI

Selalunya korang bagi hadiah apa untuk ibu korang? Seingat adaa..adaa selalu wish aje..dari zaman sekolah sampai besar..telefon ke..sms ke..sekadar ucap ‘ selamat hari jadi Umi!’

Sebenarnya kami sekeluarga bukan jenis berterus terang..nak cium2 pipi ke jauh sekali..adaa ingat masa mula2 darjah 6 nak periksa UPSR kot first time gi sekolah salam umi..pastu nak cium tangan..siap tergelak2 haha kami jarang tunjukkan sayang dengan cara begitu..rasa janggal..sebab Umi jenis sempoi..sporting gtu..tapi dah besar..masing2 dah kahwin..retilah kan..

Hari ni harilahir Umi yang ke 62 sepatutnya..tapi hayat umi cuma sampai usia 59 tahun..

Dah 3 tahun lebih umi pergi..memang btol kata orang..menerima hakikat mereka dah pergi tu memang boleh..tapi melupakan tak sama sekali..

Hari lahir umi ni adaa ingat sebab jatuh pada hari warga tua ..so inilah modal untuk mengenakan umi..dari dulu lagi..dan sebagai modal mengenakan adaa pulak setiap kali sambutan deepavali Umi akan seloroh tanya adaa dah beli sari ke belum..kenapa? Sebab adaa ni kulit gelap..lahir pon kat jalan ipoh batu caves hehe

Hari ni..umi dah tiada..hadiah apa lagi yang dapat adik bagi utk umi..cuma doa..doa dari adik untuk Umi..moga Allah tempatkan Umi ditempat terbaik disisiNya..

I ♥ u Umi..

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s