ALFALFA · SKIN CARE

SCRUB ALFALFA: HILANGKAN SEL MATI, JERAWAT DAN BINTIK HITAM DIWAJAH

haaaa sejak menjak duk tepi pantai ni..cuaca yang panas..angin panas..dengan udara kotor..mulalah datang balik allergi kulit ku 5 tahun lepas..gatal dan paling teruk..jerawat mula keluar menjenguk setelah bertahun tak bertandang..

Malam2 pon dek bahang cuaca..kulit jadi sangat2 berminyak..kalau dikikis boleh  buat menggoreng dah gamaknye..huhu

So pagi ni lepas anak biz kata dia baru lepas scrub alfalfa terfikir lah nak buat jugak..ape lagi..kasi hilangkan segala hehehe

Senang je pon..hancurkan alfalfa..campur air sikit..pupuk2 kat muka..kasi kering sket…pastu gosok lembut..alahai nyaman nye..mcm diletak mint plak..serius lepas cuci tu licin dan tegang..sedap je kulit..

Nanti boleh buat lagi 2 3 kali seminggu..bukan susah pon..hehe

image

*petang ni nak gi SHAKLEE HARI RAYA CELEBRATION di TH hotel..kasi cun lah skett..hehe

Adaa
0179329859

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s