TESTIMONIAL · VIVIX

TESTIMONIAL VIVIX: TIPS MERAWAT TUMIT PECAH

Selalu tak tumit merekah? or pecah2? adaa rasa 2 3 kali mengandung, naik trurun berat menyebabkan tekanan pada tumit, dan itu yang mendorong kepada tumit merekah..

Adaa dah lama mengalami tumit pecah ni tapi selama ni buat dek ajelah, malas nak layan..tapi lama-lama buruk sangat pulak rasa..so adaa gi bodyshop, beli penggosok kulit tu, scrubber dengan cream nya tu..tapi malas betul nak buat haha

masa promo vivix hari tu, kebetulan kak cery (upline tersayang) bagi hadiah VIVIX..ha apa lagi..memang dah lama nak mencuba akhirnya sampai hajat..kita minum lah kan..niat dihati masa tu untuk kesihatan, memperbaiki sel-sel yang tidak sihat supaya lebih sihat, jadi penyerapan vitamin lain yang adaa makan tu akan lebih effektif..VIVIX ni memulihkan sel melalui 4 mekanisme terhebat, jadi tak ragu lagi keberkesannya..nak lebih info tentang vivix, boleh klik SINI ye..memang terbaik lah..kalau tak, takkanlah ramai orang serbu..bulan lepas, customer dari indo beli 2 botol..bulan ni nak lg 4..ha..kalau tak elok orang tak cari tau..

 

VIVIX: TUMIT MEREKAH
VIVIX: TUMIT MEREKAH

Testimonial VIVIX

Gambar first tu tuan badan tak ambil gambar..tapi lebih kurang gtulah teruknya..malah dah berlarutan a couple years..mgkn kesan berat badan turun naik sbb mengandung dan kekurangan air.

Gambar kedua..semua kulit3 merekah tercabut dan bersalin kulit..

Gambar 3 selepas 3 bulan gtu ambil vivix..licin bukan setakat tumit malah seluruh tapak kaki licin

Baru tumit..tang muka pon structure kulit makin elok..kulit muka terkejut dek angin pantai hari tu..

 

Tukan..sangat2 bagus 😀

Itu adaa punye cerita lah..nak tips lain? boleh..

Enam jenis petua yang boleh diamalkan bagi merawat masalah ini.

Petua 1

Masukkan beberapa keping asam keping ke dalam besen mandian yang berisi air suam.

Rendamkan kaki dalam masa setengah jam. Lakukan dengan kerap sehingga memperoleh kaki halus dan cantik.

Petua 2

Sapukan losyen di tapak kaki sekurang-kurangnya dua kali sehari. Lakukan sehingga kaki sembuh.

Petua 3

Sapukan getah betik muda ke tempat yang merekah sehingga kulit kaki dalam keadaan seperti sedia kala. Namun ia perlu dilakukan dengan kerap.

Petua 4

Selain itu, anda boleh juga menggunakan belimbing buluh. Dengan cara menggosok tumit kaki dengan buah itu. Kemudian guna berus lembut untuk menyapu belimbing buluh di permukaan tumit kaki.

Petua 5

Petua yang seterusnya, rendamkan kaki dengan air suam dan gosokkan dengan bawang putih sehingga tumit kaki kembali halus seperti dulu.

Petua 6

Kadang-kadang berdiri terlalu lama di dapur atau tempat kerja membuatkan tumit kaki akan keras dan merekah. Jadi cara yang betul adalah gunakan selipar walaupun ketika di dalam rumah tapi pastikan selipar itu bersih dan selamat digunakan. Selamat mencuba! here

Menarik kan? secara semulajadi dah bagi, guna supplement pon dah bagi..amalkan kedua-duanya untuk elak kes berulang ya..senang aje..:D

10441232_700321770003949_5510860181000080437_n

ini baru tentang tumit merekah, belum lagi cerita vivix dan stroke, darah tinggi, diabetes, kurus, kanser, macam-macam lagi..dah kata baiki sel dari peringkat DNA kan..tubuh kita ni asasnya terbina dari sel..jadi jika kita tackle asasnya, insyaAllah yang lain2 akan ikut elok sama..betul tak?

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Advertisements

2 thoughts on “TESTIMONIAL VIVIX: TIPS MERAWAT TUMIT PECAH

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s