MEALSHAKE · NUTRIFERON · OMEGA GUARD · VITAMIN C

Bila 2 hero demam: BERIKAN IMUNISASI UNTUK ANAK ANDA!

Dari tengah malam tadi si Eilman asyik batuk muntah..tapi yg keluar kahak berketul2..dah kenapa budak ni..pagi td pon masih macam tu..

Masa nak breakfast sakit perut pulak..yang si abangnye pon Adam sama sakit perut..ish..dah gi pintu pagar tadika..tak jd..pusing balik..sakit perut katanya..sudahnya..melepek jelah 2 orang ni kat rumah..

image

Puas jugak fikir..salah makan ke..mungkin ade yg dua beradik ni makan semalam yang buatkan diorang sakit perut..dengan cuaca yang panas sepanas panasnya ni pon turut menyumbang jugak..bakteria ke mudah sangat build up..main pulak tanah ke pasir ke kan..biaselah budak2..risau jugak kan..

So nak buat apa ni? Nak bg nutriferon untuk boost imunisasi diorang..so taknak bagi diorang perasan..adaa bancuh je sepeket dlm se-jug rebina..
Untuk bantu lagi cepat sihat adaa bg vitamin c chewable dan omega..harap2 oklah lepas ni..

wpid-201409200856.png

Anak2 ni waktu tengah membesar..mcm2 nak dicuba..nak larang main mana boleh..kang terbantut pulak so bagi jelah main mcm2..tapi kene siapkan perisai siap2..
Ini kes perisai tak siap le ni hahaha nak kene ..kene jugak cuma jika imunisasi tinggi..kejap je kena nya..insyaAllah cepat baik anak2 ibu..

Ok nak sambung masak pulak utk anak ibu yang sihat n tak sihat ni ..

*motherof3heroes

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s