NUTRIWHITE

NUTRIWHITE SHAKLEE: INGIN KULIT LEBIH SIHAT, MUDA, CERAH SEKATA?

Ramai yang mungkin tak tahu, Shaklee bukan sahaja menawarkan vitamin..malah produk penjagaan wajah, pembersih serbaguna, sabun basuh baju, krim kulit..haa apa lagi..kalau luar negara lagi banyak..set penjagaan bayi, make up..tapi kat malaysia belum lagi lah yang tu..hehe

NUTRIWHITE SHAKLEE
NUTRIWHITE SHAKLEE

Inilah dia set penjagaan wajah daripada Shaklee..hari ni adaa nak berkongsi bagaimana set ini dapat membantu anda-anda diluar sana

NUTRIWHITE BERTINDAK DENGAN 5 CARA

1.MENGHALANG

Menghalang kerosakan dari sinar cahaya matahari dan alam sekitar dengan aktif. Melindungi kulit dari kerosakan dan gelap (sunburn) kesan dari sinar cahaya matahari dan UV.

2.BERKURANGAN

Membantu mengurangkan pigmen gelap dalam kulit yang menyebabkan kulit kelihatan kusam.

Kulit akan menjadi lebih cerah bercahaya, tanpa cela dan lebih sekata.

3.MENYEKAT

Membantu menyekat pigmen gelap dari sel2 kulit asas daripada memindahkan pigmen tersebut ke lapisan atas, sekaligus menyekat kemunculan tompok hitam.

4.MENCERAH

Membantu mencerahkan wajah bersesuaian dengan sel melanin yang sedia ada, menjadikan kulit cerah sekata.

5.MEMPERBAHARUI

Mengeluarkan sel-sel mati yang boleh menyebabkan biotchiness, dan mewujudkan kulit yang lebih baru, cerah berseri.

Itulah caranya…ada 5 mekanisme untuk menajadikan kulit anda lebih cantik.

Memang tak dinafikan banyak sangat produk kecantikan diluar sana..yang mungkin kesannya lebih cepat..tapi soalan yang adaa selalu dapat dari customer yang berminat ialah ‘ ada bahan kimia tak? selamat tak?’ ..Bagus soalan tu sebab walaupun nak cantik, aspek keselamatan harus diutamakan dahulu..dah berapa banyak produk diluar sana yang dah ditarik balik disebabkan bahayanya pada manusia..

Jadi, soalnya sekarang..selamat kah shaklee? ada bahan kimia? apa bezanya dengan produk lain dipasaran?

SHAKLEE DIFFERENCES

  • Nutriwhite dibangunkan oleh saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika syarikat
  • Mengambil masa 3 tahun untuk pembinaan produk (teliti tuuu)
  • Pemilihan bahan aktif dan mentah, diperolehi dari 16 buah negara
  • Unik, eksklusif, menggunakan pebagai dimensi pendekatan untuk mencerahkan wajah
  • Ramuan gabungan yang optimum
  • Semestinya selamat dan berkesan
  • Vitamin C yang terkandung dalam set ini merupakan ramuan yang selamat dan terbukti berkesan untuk mendapatkan manfaat yang maksimumtanpa risiko kesan sekunder
  • Campuran daripada 16 nutrien botani yang kuat yang membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan kulit yang lebih putih, cerah dan bercahaya

Set ini boleh diambil semua atau individu..ala carte gitu hehe bagi mengetahui apa fungsi setiap produk, dan testimoni pengguna, boleh klik SINI

ingin cuba? jom!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

5 thoughts on “NUTRIWHITE SHAKLEE: INGIN KULIT LEBIH SIHAT, MUDA, CERAH SEKATA?

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s