MEMBERSHIP SHAKLEE · PELUANG BIZ DENGAN SHAKLEE

AMBIL LANGKAH PERTAMA DENGAN SHAKLEE

Ini poster yang adaa buat hari ni..

image

Mula- mula dulu adaa tertanya2lah jugak (of course!) Adakah ini jalan yang bagus?

Well masa tu nak fikir lebih2 pon tak sempat..bukan apa..masa tu dah tepu dah otak..tak tahu nak buat apa..segala benda yang kononnya ‘boleh dpt duit hanya dari rumah’ dah adaa cuba..but nothing seems to work..

Tapi hari ni adaa gembira dengan keputusan yang adaa ambil 3 tahun lepas..dulu tak pernah nak mimpi dapat buat duit dari rumah..dengan anak2..dapat jana income berganda dari yang adaa bayangkan..dapat ramai kawan2..dapat boost confident..be a new me..

Ramai org skeptikal utk dapatkan income melalui MLM..adaa pon gitu..skeptikal..tapi jika kita benar2 faham..tiada yang salah dengan MLM..sistem nya bagus..yang membuatkan ianya tak bagus ialah org2 didalamnya tu..seleweng sana sini..tipu kanan tipu kiri..dan atas sbb tu lah suatu ketika dulu MLM menjadi satu nama yang busuk dan memang orang anti.

MLM ni sebenarnya multi level marketing..rasanya semua bisnes pon ada terapkan konsep ni..even kita kerja pon..ada level2 kan..kalo disekolah..ade guru besarnya..ade guru kanan n H.E.M nye..ada guru pakarnya..guru biasa nya..kan banyak level tu..engineer..pon sama..dr General Manager nye dan kebawah..kan multilevel tu hehe

Orang selalu keliru MLM dengan skim piramid..itu dulu..zaman lama dah..yg tu memang menipu..jadi sebelum nak mengutuk ke ape ke..kaji dulu..tambah ilmu ..ye tak?

Bagi adaa..ambil langkah utk bersama shaklee adalah satu keputusan yang tepat..kenapa?

1. Dapat jana income (for sure)
2. Dapat memperbaiki kesihatan diri sendiri dan seluruh keluarga
3. Dapat ukhuwah yang erat antara empire kami
4. Semakin hari semakin banyak ilmu yang adaa dapat..seolah2 masuk universiti tak keluar2..setiap hari ade jer persoalan baru dr customer yang membuatkan kita nak belajar lagi dan lagi dan lagi
5. Memperbaiki nilai diri..dari banyak segi..kepimpinan..disiplin..sistematik..berfikir dengan bijak..dari segi ibadah dan akhlak (kami beruntung berada dalam empire Jutawan yang seperti sebuah keluarga besar)
6. Tambah ilmu dari segi ekonomi,kewangan,membantu dan menolong org lain utk hidup secara sihat dan memperbaiki ekonomi mereka.

Sebenarnya banyak lagi..itu yg terlibtas saat ni lah..

Adaa rasa memula kan langkah dengan shaklee satu tindakan yg anda diluar semua patut ambil..pilih MENTOR yang betul..EMPIRE yang betul..sebab org2 inilah yg akan mempengaruhi dan membimbing kita ke puncak.

Adaa dah jumpa kumpulan yg superb..dan jika anda diluar sana nak merasa

♡no monday blues
♡ 4 5 figures income just from home
♡money freedom
♡time freedom
♡5 star trip national n international*
♡Car bonus
♡Leadership bonus
Dan banyak lagi lah..COME WITH US

InsyaAllah..siapa yang berusaha pasti membuahkan hasil..yang penting ..dapatkan kumpulan sokongan yang tepat..mentor yang hebat..semangat yg tak padam2..then NOTHING WILL STOP U.

Come and join us!

image

image

image

image

Adaa
858777
0179329959

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s