MEALSHAKE

KETAHUI 7 KELEBIHAN UTAMA MEALSHAKE SHAKLEE

macam yang adaa war-warkan semalam, bulan ni ada promosi berganda dari shaklee..dan yang bestnya, kali ni ada promosi MEALSHAKE BUY 3 FREE 1 ..ha untung kan? beli 3 tapi dapat 4..penjimatan lebih RM100 tu..untung deknon..

ada yang masih belum tahu, apa kepentingan mealshake ni? sesuai untuk kanak-kanak ke orang dewasa ke?

adaa dah pernah kongsikan sebelum ni tapi mungkin kurang jelas..jadi kali ni adaa kongsikan dalam bentuk yang lebih mudah dan jelas ya

MEALSHAKE

 

ini salah satu kelebihan mealshake untuk anak anda..tapi jangan salah faham..bukan untuk kanak-kanak aje tau..MEALSHAKE SESUAI UNTUK SEMUA GOLONGAN:

  • bayi
  • pelajar
  • kanak-kanak membesar
  • ibu mengandung
  • para atlet
  • pengamal sayuran atau vegetarian
  • orang sakit
  • orang yang sibuk bekerja
  • orang yang jadual makannya tidak teratur

MANFAAT UTAMA:

  1. NUTRISI LENGKAP– mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. turut mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  2. MEMBEKAL NUTRISI KEPADA SEL TUBUH– kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  3. MEMBANTU TUMBESARAN– mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  4. ANTIOKSIDA- mengandungi vitamin A, C, E, zinc, selenium yang merupakan agen antioksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  5. MENGEMBALIKAN SERI WAJAH- mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi, kalium yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan komplesi wajah dan kulit yang lebih cantik.
  6. DETOKSIFIKASI– kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus
  7. KELAZATAN RASA- minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

Hanya dalam setin mealshake anda boleh dapat semua ni..

Kalau dirumah, adaa lebih suka buat aiskrim mealshake untuk anak-anak..sajalah kan sebagai salah satu cara yang berbeza nak suruh diorang minum hehe

boleh juga dicampur dalam susu diorang..tapi memandangkan anak2 adaa ni semuanya tak menyusu botol..adaa campur dalam secawan susu lah ..susu coklat ke, susu segar ke..diorang minum aje..

yang paling adaa suka, bau yang cukup wangi..kadang2 belum bukak pun lagi tapi bau dan menerawang..vanila gitu..

jadi, jelas kan manfaat mealshake ni? ni antara yang utama lah..yang lain2 banyak lagi..hehe

ok, dont miss this month promo!

Untuk free consultation, nak sembang2..meh contact adaa ok?

 

MEALSHAKE BUY 3 FREE 1 SEPTEMBER PROMO

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s