Pelbagai

SHAKLEE HANYA UNTUK GOLONGAN KAYA?

 

SHAKLEE PRODUCT MALAYSIA
SHAKLEE PRODUCT MALAYSIA

Hai hai..maaf 2 hari tak berupdate..(ke takde orang perasan?) hehe..lepas2 bersahur ni anak2 pon tengah lelap, jadi bolehlah berblog sekejap..

Hari ni adaa saja nak bercerita santai..bila bercakap tentang Shaklee, rata2 akan kata ‘mahal vitamin tu’ ..ye ke mahal? ok adaa tolong kupas 2 situasi lah..

VITAMIN SHAKLEE MAHAL

bagi yang kata shaklee ni mahal..kalau betul pon lah mahal, adaa kongsikan kenapa harga nya begitu

1. Shaklee ialah Vitamin Semulajadi dan berkualiti tinggi

macam kalau kita beli lauk pauk organic kat jusco ke tesco ke, harga nya lebih mahal kan? sebab apa? sebab kualiti yang lebih baik..sebab tanamannya bebas bahan kimia dan pastinya tak membahayakan kesihatan. Sama juga dengan Shaklee..dari proses penanaman, hinggalah pemprosesan, pembungkusan, semuanya diambil kira dan diteliti sebab kita ni nak bagi makan kat orang..kena lah jaga ye tak?

2. Bahan-bahan yang terbaik

Shaklee hanya menggunakan bahan mentah yang terbaik melalui proses yang terbaik. Contoh killer produk shaklee iaitu ESP. Ramai yang takut nak ambil soya, tapi bagi adaa, soya Shaklee adaa yakin ianya selamat, NON-GMO, bebas pengawet. Memang leceh nak proses soya ni tapi shaklee laburkan duit kesitu demi hasil yang terbaik. sebab tu syarikat ini masih bertahan selepas berpuluh tahun. lebih info klik sini

3. Kajian klinikal

lebih 83k ujian dijalankan setahun keatas produk shaklee bagi memastikan keselamatan dan kualitinya. Malah shaklee juga menjalankan lebih 350 ujian keatas bahan2 botani yang baru. Kalau dari segi pelaburan, USD 300juta dilaburkan dalam RnD..agak2 anda jumpa tak produk lain yang sanggup buat sebegitu selama berpuluh tahun ni? jadi adillah kalau adaa katakan SHAKLEE ni PREMIUM PRODUCT..sebab tu mahal sikit..itu pun banyak lagi produk lain lagi mahal tau..

 

VITAMIN SHAKLEE TAK MAHAL

Bagi yang kata vitamin shaklee tak mahal, ha ye ke tak mahal?

1. Memang lah bukan murah 3 singgit..tapi sangat berbaloi dan mampumilik sebenarnya..contoh, orang duk kata.vitamin c sebotol RM92? mahalnya!!

ok anda tahu tak, dalam sebotol vitamin C shaklee ade 180 biji? dan anda cuma perlu ambil sebiji sehari sahaja. jadi:

180biji = 180 hari=6 BULAN!!

RM92/6 BULAN = RM15

waduh..RM15 Jer sebulan..anda ade jumpa yang lagi murah? meh bgtahu saya kat mana..yang setanding kualitinya tapi lebih murah..ini anda boleh dapat khasiat 7 biji oren dengan harga RM0.50  jer sehari..tak murah lagi? tau tau le nak cakap dek non..

2.  Jika anda tahu khasiat, keberkesanan, kualitinya, pasti anda akan sedar yang shaklee ni sangat berpatutan malah ada yang kata harganya sangat murah dibandingkan dengan kualiti yang first class tadi..

Kesimpulannya..shaklee ni memang tak mahal..cuma dimana kita letakkan prioriti kita..kalau kita lebih cenderung kepada nak beli beg kasut setiap bulan, bila nak allocate kan budget sikit utk supplemen memanglah rasa berat, mahal..ye tak?

Tapi jika anda sedar kepentingan kesihatan, pastinya anda akan letakkan budget supplemen di tangga pertama..

bak kata orang, tgk lah anda utamakan yang mana..macam adaa, masa mula2 beli shaklee, adaa tak kerja, duit rm0, masa tu baru kenal2 nak buat bisnes online..ikutkan, dari perabih rm300 beli satu set vitamin, baik adaa beli makanan kan..tapi adaa sanggup beli sebab masa tu tubuh lemah, longlai..doktor pon malas dah tengok muka adaa..balik2 setiap bulan adaa jadi pengunjung tetap klinik..sampai satu tahap doktor kata..’awk tak sakit, tapi badan awk sangat lemah..pegilah balik cari multivitamin jer’ ha..bayangkan..haha jadi, setiap bulan, adaa ade budget utk supplemen..itu salah satu keutamaan adaa..jd tidaklah rasa terbeban..

Pendek kata, nak dengan taknak je dek oii

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s