Pelbagai

SELAMAT DATANG RAMADHAN

erm..malam2 ni entah kenapa syahdu pulak..bukak fb rata2 dah mula bercerita tentang ramadhan..persiapan nak menyambut ramadhan..

Adaa pulak? Macam biasa 😀 bersiap cuma untuk keluarga kecil kami ni..Selalunya bila ramadhan mesti rasa teruja nak balik kampung berbuka dengan keluarga sekurang-kurangnya sekali..adaa pun begitu..tapi belum tahu lagi dapat balik ke tidak..

Tahun ni pertama kali berpuasa di Terengganu..Tertanya-tanya juga apa yang istimewanya disini..mungkin tak jauh beza dengan Kelantan…alahai rindunya berpuasa dengan Umi..Tahun ni dah 3 kali berpuasa tanpa Umi..huhu

Moga tahun ni Allah panjangkan usia kami sekeluarga untuk menyambut bulan yang mulia ni..Bagi adaa, bulan ini bulan yang sangat istimewa..adaa suka ‘the feeling’ tu..bulan dimana semua orang berebut nak membuat kebaikan, menjaga tingkah laku..sepatutnya setiap hari tak kira bulan apa kita mcm tu kan..barulah sejahtera dunia ni..

Bulan ini bulan paling tepat untuk beribadah dengan jayanya, memperbaiki diri, menjadi titik tolak untuk ‘the new u or the new me’..mulakan dengan hati yang bersih, yang suci..moga dipermudahkan Allah..

Saja je nak feeling2 syahdu malam ni..Ramadhan..cant wait to see u..

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s