NUTRIFERON

KERAP SELESEMA,DEMAM,DIJANGKITI VIRUS? CEGAH DENGAN NUTRIFERON!

Sedar tak..sekarang cuaca macam huru hara..tak menentu..kejap panas terik sangat kejap hujan macam nak banjir..betul2 tak menentu kan..

Bila cuaca tak dapat diramal ni..macam2 lah yang effected..apa yang adaa perasan anak-anak lah cepat jatuh sakit..tambah2 kalau yang dah gi sekolah ke tadika ke taska ke kan..tak sah kalau tak berjangkit..yelah..tak boleh nak elak lah kan..kejap2 selesema..kejap2 chicken pox..kejap2 demam..pastu selesema balik..batuk..kahak..nebulizer..klinik..demam..batuk dan itulah perkataan biasa berulang ulang..

Virus zaman sekarang pulak dah makin power tau..lagi kuat..tak heran dah dengan ubat huhu haii lah virus pon gi sekolah ye..hehe virus ni sebenarnya dah develop selari dengan persekitaran..so sekarang ni para saintis kene buat kajian berterusan..takleh dah gune ubat lama..kene improve dari masa ke semasa..huhu..

Jadi..apa yg kita boleh buat? Kita lah kena jaga kesihatan kita..tingkatkan sistem imun kita..macam mana? Melalui pemakanan..kenali makanan yang boleh bantu tingkatkan imuniti badan..contoh bawang putih kan..bawang putih ni mcm antibodi semulajadi lah..sangat bagus kita lebihkan dalam makanan..tapi nak buh banyak mana pulak hari2 kan..jenuh duk makan bawang pulak hehe

image

Jom berkenalan dengan produk shaklee ni..nampak perisai tu? Ha..itulah dia NUTRIFERON & GARLIC hanya dari shaklee..tempat lain takleh dapat ni..hanya di SHAKLEE..

Nak tahu bagaimana nutriferon boleh tingkatkan sistem imun anda, kelebihan nya, penjelasan santifik nya..boleh klik diSINI

NUTRIFERON shaklee dalam bentuk serbuk dan rasanya manis2 labu gitu..sangat sedap..kanak2 pun suka..boleh bancuh dalam air atau tuang je kat dalam mulut tu hehe mcm makan sagun dulu..(gula2 serbuk tu)

Garlic pula dalam bentuk tablet..boleh diambil sebiji sehari..kalau kanak2 yang belum boleh menelan jangan lah bagi ye..:)

*untuk anak2 adaa suka buh dalam air masak..nampak mcm air oren jer..tapi tanpa rasa..jadi kalau letak dlm botol bewarna..diorang tak rasa pun. Minum je macam biasa..senang !

PREVENTION IS BETTER THAN CURE

Agree?

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s