Pelbagai

MINUMAN TERBAIK KETIKA RAMADHAN: PERFORMANCE DRINK

Pejam celik pejam celik tinggal berapa hari saja lagi nak ramadhan kan..moga allah panjangkan usia kita bertemu lagi ramadhan tahun ini..

Bila berpuasa..satu yang adaa selalu risau ialah dahaga..(selain ibadah dan lain2nya lah ye..nak senangkan cerita)..adaa ni ibu yang menyusukan anak..ha..ibu2 yang susukan anak pasti tahu sangat betapa dahaga nya kan..huhu..pendek kata melepek tau..kering satu badan..air jelah tapinye..lemak kekal disitu hahaha

Sekarang adaa dah berpindah ke terengganu..dekat dengan pantai..panasnya..Allah saja yang tahu..berminyak satu badan..melekit2..anak2 tido pasang kipas ceiling lagi..kipas stand lagi..kepala tetap basah dengan peluh..huhu mcm tu skali lah panasnya..ini belum masuk lagi musim elnino ke ape tu..ya Allah..panas sgt2..

Jadi apa yang adaa boleh buat..sediakan botol air merata2 dalam rumah hehe dan untuk bulan ramadhan..adaa dah siapkan setin performance drink..pastinya tak cukup..kene order lagi nanti..

image

Inilaj dia performance drink..yg alfalfa tu bantu detox badan ketika berpuasa..memang lega..

Betul ke adaa amalkan performance drink? Eee tak baik menipu..apa rutin adaa ketika puasa?

SAHUR: ESP+ PERFORMANCE
BERBUKA: ESP+PERFORMANCE

suami? Dia x amek esp..so adaa buatkan segelas PERFORMANCE DRINK setiap kali sahur dan berbuka..

Adaa pilih performance drink ni sebab

1. Best sangat rasa oren
2. Hidrat lebih pantas dari air
3. Minuman atlit bertaraf dunia

Nak tahu betul ke tak..anda kene cuba sendiri..memang berbaloi..kekal bertenaga..

Panas2 ni kalau dehydrated boleh bahayakan kesihatan tau..jadi harus banyak minum air..insyaAllah semua akan ok..ibadah juga lebih lancar harapnya..

image

Nak cuba? Jom!!

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s