PHYTOCOL-ST

PHYTOCOL-ST: BAGAIMANA IA MENURUNKAN KOLESTEROL ANDA?

Semalam adaa dah terangkan apa risiko dan sebab2 kolesterol menjadi tinggi..dan adaa juga ada terangkan sedikit tentang produk shaklee yang terbaru iaitu phytocol-st.

Kali ni adaa cuba untuk terangkan mekanisme produk ini..maksudnya bagaimana ianya bertindak. Yelah, nak jugak tahu kan bagaimana phytocol ni boleh rendahkan kolesterol..apa yang menyebabkan ia boleh menurunkan kolesterol ye tak?

SHAKLEE DIFFERENCE: FITOSTEROL

Inilah bahan yang terkandung dalam Phytocol-ST, kandungan utama dan istimewa yang mampu menurunkan paras kolesterol buruk anda.

LEBIH 80 KAJIAN MEMBUKTIKAN DENGAN MENGHALANG PENYERAPAN KOLESTEROL DALAM DARAH, FITOSTEROL DAPAT MEMBANTU MENURUNKAN PARAS KOLESTEROL LDL

 

senang cerita, Fitosterol ni menghalang penyerapan kolesterol LDL lah kiranya..Institut Kesihatan Kebangsaan menyarankan pengambilan 2000mg fitosterol dalam diet harian bagi mengekalkan tahap normal kolesterol dalam darah. Ini kalau nak diambil melalui makanan..memang jenuh lah..tahu bagaimana nak dapatkan 2000mg fitosterol?

Slide20
FITOSTEROL

Agak-agak boleh tak kita nak makan semua tu setiap hari? tak sanggup i tauuu

Sebab tulah , ambil je PHYTOCOL-ST ni..kan senang..

BAGAIMANA IA BERTINDAK?

CARA FITOSOL BERTINDAK
CARA FITOSOL BERTINDAK

Senang aje..nampak molekul hijau tu? Itulah dia yang menghalang penyerapan kolesterol ke dalam salur darah.

Lagi satu yang paling penting, Shaklee adalah semulajadi, bebas dari pewarna, pengawet,pemanis, tiada rasa, sangat berkesan dan halal..

Mudah kan? jadi apa tunggu lagi?

phytocol nc

 

pm for pre-order!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s