PHYTOCOL-ST

KOLESTEROL TINGGI = SILENT KILLER: KETAHUI RISIKO DAN PENYEBABNYA

OK, sambung lagi pasal kolesterol..bulan ni adaa nak cite pasal kolesterol jer..sebab apa? sebabnya, nanti dah nak dekat raya..selalu raya kita makan apa?

  1. LONTONG
  2. RENDANG
  3. KUAH KACANG

betul tak? itu benda biasa lah..ada juga lemang, kuzi, kuih2lah, macam2 lagi kan? dalam sehari tu pulak kalau beraya kat 10 rumah, 10 kali kita makan..betul? jadi, kolesterol pon membuak2 masuk ke dalam sistem badan..don’t u scare?

Tak takut pun kan sebab tak tau apa RISIKO nya..ha meh nak bagi tau..

PHYTOCOL Slide6 Slide5

ha nampak tu?

umi dan abah adaa dulu meninggal sebab serangan jantung, umi pernah kena strok kecil, darah tinggi memang umi ada dari zaman umi muda lagi ..jadi adaa dah lihat mcm mana hidup pengidap penyakit berbahaya ni..not easy..ubat umi satu beg ok, bukan sejenis dua..tapi satu beg besarr!! dan akhirnya, kesan mengambil ubat dari jangka masa yang lama, umi disahkan menghidap penyakit buah pinggang..sampailah akhir hayat..hidup dengan mesin dialisis..

zaman sekarang makanan dah tak sesegar dulu..semua nak instant..dari penanaman sampailah ke peringkat memasak..semua nk sedap dan cepat..dalam tak sedar, kita membantu memendekkan hayat kita sendiri..

cuba lihat semula cara pemakanan kita..adakah seperti ini?

PHYTOCOL-ST
PHYTOCOL-ST

Jika ya, cepat2 pergi cek..anda mungkin dalam bahaya..

ATAU anda mengamalkan cara hidup seperti ini?

PEYUMBANG KEPADA KOLESTEROL TINGGI
PENYUMBANG KEPADA KOLESTEROL TINGGI

 

stress pon salah satu punca?!! oh no..kawal jiwa..kawal jiwa..

Kenapa kolesterol tinggi dinamakan SILENT KILLER? sebab simptomnya kita tak jelas..tau2 diserang penyakit..secara diam2 badan dah pun bersarang dengan penyakit.. Pastikan kita bukan salah seorang sasarannya!

Bagi yang ingin menurunkan paras kolesterol anda dengan SHAKLEE, ini masanya..6 dan 7 JUNE ini SHAKLEE bakan membawa satu lagi produk terbaik ke Malaysia

phytocol nc

 

ha..untung kan? siap ada lucky dip lagi..siapa nk bg kan..

  • FREE 1 BOTTLE
  • FREE MEMBERSHIP
  • LUCKY DIP

anyone? adaa akan ada disana sepanjang 2 hari tersebut..jadi jangan lepaskan peluang ni! pm me now! yang nak order 1 2 botol pon boleh..just PREBOOKED NOW!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s