VITAMIN C · VIVIX

TIIPS MUDAH CANTIK MENJELANG RAYA

Hari ni adaa nak kongsi sikit jer..tips mudah untuk hasil yang tip top! Ramai orang nk cantik menawan menjelang raya..memang raya lambat lagi..dua bulan lagi..tapi adaa rasa dua bulan tu cukup2 je kalau nak makeover kan.. Memang ada produk yang boleh bagi kesan dalam seminggu..tiga hari..tapi kita kene pastikan produk tu selamat dan berkesan. Jangan sebab nak cantik kita rela cuba apa sahaja kan..

Lagipon badan kita ni sel berganti kira2 3 bulan sekali..jd kita boleh fikir lah kan kalo kesan yang cepat sangat mungkin bukan secara semulajadi.. Tapi ada juga produk yg berkesan dalam 2 bulan gitu..itupon setelah diuji secara klinikal..kena ada bukti kan..

Ok berbalik kepada tips mudah tadi..kenapa adaa kata mudah? Sebab memang senang pon hahha

image

Ha tu je..

Sebelum sarapan

1 sudu kecil VIVIX

1 Biji VITAMIN C

 

Kenapa pagi?

Sebab penyerapan paling bagus pada waktu pagi dan sebelum tidur..simple.

 

Lagi?

Pastikan badan mendapat air yang mencukupi..barulah tindakbalas boleh berlaku dengan baik di dalam badan. 25kg berat kita = 1liter air..nak selamat ambil je 2-3 liter sehari..rasanya tiada masalah memandangkan cuaca sekarang sangat panas kan..semua minum air sangat banyak hehe Dah.

Tu sahaja..malas jugak? Tak tau laaaa haha Selamat mencuba!!

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s