CINCH · CINCH TEA · HERBLAX · LECITHIN · TESTIMONIAL · WEIGHT MANAGEMENT

TESTIMONIAL SLIMMING SET: TERBAIK DARI SHAKLEE

Pertama sekali maaf sangat2 tak bersiaran selama 4 hari..huhu internet punyelah bermasalah di rumah adaa ni..baru je nak update dah tak boleh..nak update status fb pon berjanggut apatah laginak bukak blog..ini pon guna internet hp..teethering gitu hehe

ok, back to business..sejak dua menjak ni rasa dah macam pakar diet pulak hehe memang adaa tak lah kurus, malah masih cuba menurunkan berat badan..tapi tahu tak? Bila kita adaa kekurangan, ianya satu kelebihan buat kita…haa mcm berbelit pulak ayat tu kan? bila kita nak kurus, kita akan gali lebih banyak info dan lebih arif tentangnya sebab kita pon nak turunkan berat badan ye tak..kalau yang bermasalah menyusukan anak, jadi dia akan cari info tentang penyusuan aja..sampai dah boleh jadi pakar laktasi..

Jadi disebabkan adaa suka nak menurunkan berat badan selepas ada anak 3 ni, lebih banyak info yang adaa gali, dan lebih seronok nak berkongsi..kali ni adaa taknak kongsi tips2..nk kongsi tetsimonial..tapi disebabkan banyak sangat, adaa kongsi separuh dulu ye, kang tak terbaca pulak..

WEIGHT LOST 1
WEIGHT LOST 1
WEIGHT LOST 2
WEIGHT LOST 2
WEIGHT LOST 3
WEIGHT LOST 3
WEIGHT LOST 4
WEIGHT LOST 4
WEIGHT LOST 5
WEIGHT LOST 5
WEIGHT LOST 6
WEIGHT LOST 6
WEIGHT LOST 7
WEIGHT LOST 7
WEIGHT LOST 8
WEIGHT LOST 8
WEIGHT LOST 9
WEIGHT LOST 9
WEIGHT LOST 10
WEIGHT LOST 10

 

HA..10 dah bagi..cukup dulu..esok sambung lagi..sebenarnya dengan cara yang betul, dan istiqamah..InsyaAllah, segalanya tak mustahil..tak perlu nak ikat2 perut..kita diajar untuk makan secara sihat dalam kuantiti yang kecil dan kerap..tapi dah menjadi budaya masyarakat kita, makan nasik kena banyak ye tak..sebenarnya sekali makan, cukup segenggam nasik ja..ni ha..setapak tangan segunung nasik penuh dalam pinggan hehe..apa pun, belum terlambat untuk berubah..

Jom jadi sihat!

SLIMMING SET
SLIMMING SET

Dapatkan konsulatasi percuma dari Adaa ok..exclusive for my customers only. 🙂

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s