VIVIX · WEIGHT MANAGEMENT

VIVIX: BANTU HILANG BERAT BADAN?

Rasanya Adaa dah pernah ulas tentang ni sebelum ni  dalam Vivix: Semakin langsing dan kurus dengan VIVIX? Bagaimana? bagaimana vivix dapat membantu dalam penurunan berat badan…refresh sket..pastu kita cerita lagi..

BAGAIMANA VIVIX MENURUNKAN BERAT BADAN?

@Anti-Obesity: HELPS YOU LOSE WEIGHT AND PREVENTS OBESITY in a variety of ways, including inhibiting fat cell production, as well as increasing insulin sensitivity of cells so that they take up more glucose – leaving less available to be stored as fat (also more fat is broken down into glucose to be used as energy)!

1 SUDU VIVIX = RESVERATROL DALAM 100 GELAS WINE!

Resveratrol ni mampu menurunkan berat badan secara natural dengan 3 cara:

The 1ST way that this supplement promotes weight loss is by speeding up the metabolism. When the metabolism begins to run optimally, users will burn more calories, leading to natural weight loss. This can help users lose weight, without significantly reducing their normal caloric intake, which often leads to feelings of deprivation.

The 2ND way that resveratrol supplements help users lose weight is by breaking down existing fat cells. This supplement helps to naturally destroy existing fat deposits, while using these fat cells as energy. This will not only lead to weight loss, but the loss of pure fat, instead of muscle mass and other tissue.

The 3RD way that resveratrol supports weight loss is by suppressing estrogen, which both men and women naturally produce. When a high level of estrogen is present, the body will store a larger amount of fat. When this hormone is suppressed, the body will stop storing fat and will begin building more muscle.

ringkas nya

VIVIX: LOST SOME INCH!
VIVIX: LOST SOME INCH!

 

Boleh faham kan? ok ni TESTIMONI adaa sendiri..

Adaa memang dah lama rasa diri ni bertoksin hehe buktinya dari muda lagi adaa mengalami masalah penghadaman..orang lain hari2 ‘membuang’ adaa kalo dapat seminggu sekali tu untung lah haha jadi bila bahan2 yang sepatutnya dibuang tak dibuang, itu yang bersarang dalam badan dan bertoksik..jadi bila badan dah bertoksik ni ibarat banyak halangan dalam badan..makan supplement pon sukar diserap secara optimum kerana halangan2 nii tadi.

Jadi, adaa ambil vivix..dengan niat untuk membaiki sel2 yang tidak sihat dan membuang toksin2 dalam badan yang bersarang..dan pastinya adaa ambil bersama slimming set ni lah

WEIGHT MANAGEMENT SET
WEIGHT MANAGEMENT SET

Bila sel lebih sihat, badan dah detox, barulah apa yang kita makan tadi nampak kesannya..dan BONUS, vivix ni sendiri bertindak membantu dalam penurunan berat badan..

belum pun habis sebotol vivix, hampir sebulan jugaklah, dari berat yang dah lama statik, akhirnya turun secara perlahan-lahan 2.5kg..nmpk sikit? Tapi besar pada adaa..sebab adaa tak diet extreme ye..adaa masih menyusukan anak yang berumur 8 bulan secara exclusive..jadi adaa cuma teruskan pengambilan set ni dan makan secara sihat dengan portion yang betul.

Jadi, untuk anda2 diluar sana, jika dah cuba macam2 tapi masih tak turun berat, adaa sangat2 cadangkan untuk ambil vivix ni..ibaratnya begini..

Jika sel anda tu dianggap seperti span, dah rosak, kotor, gunelah sabun apa pun hasilnya tetap kurang memuaskan, pinggan masih kotor..

Tapi jika span anda tu bersih, baru..guna pulak sabun yang bermutu (shaklee lah hehe) hasilnya pasti puas hati.

Jadi, kaji2 semula diri anda, dan cuba dulu ok..kalau tak tau patut ke tak ambil vivix, jom kita sembang2..konsultasi percuma untuk pelanggan adaa 😀

vivix poster

#masihmencubamenurunkanlebihbanyakkilolagi

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s