Uncategorized

PERBEZAAN DAN KEISTIMEWAAN VITALEA: MULTIVITAMIN TERBAIK DUNIA

vitalea

Rasanya semua dah sedia maklum yang bulan ni promosi Vitalea..tapi ramai yangbelum tahu apa itu vitalea. Vitalea ni sebenarnye multivitamin..kira vitamin asas untuk semua. Kalau rasa malas sangat dah nak jaga badan tu sekurang-kurangnya telan lah sebiji dua Vitalea ni..kalau malas jugak, tak dapek nak nolong..

Adaa pasti beribu multivitamin ada diluar  sana..tapi kenapa Adaa memilih Vitalea?

1. Sebab tak tahu nak pilih apa mula2 dulu (back in year 2010)

2. Multivitamin yang berjaya memberi tenaga dan menaikkan bacaan HB ketika mengandung (wehee!!)

tu je sebab adaa pilih dulu..tapi sekarang bertambah chenta ..sebab apa? Sebab ianya unik..dan yang paling penting, SELAMAT dan tidak membazir ye sebab diserap sepenuhnya..takdelah beli mahal2 (mahal ke?) lepas tu lalu je..terus keluar hehe..membazir nutrien banyak2 dalam vitalea tu.

So apa yang istimewa nya sangat Vitalea ni? jom adaa share satu video..hanya dengar, baca dan fahamkan

Vitalizer tu blom masuk malaysia ye, yang ada cuma vitalea..perhatikan betapa cepatnya vitalea terurai sepenuhnya..terbaik!!

Jadi, sempena promo ni, boleh lah cuba..harga yang sangat2 mampu milik..tak caya meh contact  😀

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Gong Badak, Kuala Terengganu, UnisZa, UMT, ILP terengganu
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s