OMEGA GUARD

OMEGA: KELEBIHAN DAN MANFAAT UTAMA

selamat pagi buat semua..hari ni tarikh yang sangat cantik 11:12:13.. hari ni pernikahan Cik Ta dengan Zain ye? well..tak kisah lah hehe janji hari ni Selangor cuti..which also has no effect on me sbb hari2 pon cuti heheh

Bulan ni promo omega..so sana sini sibuk dengan kisah omega..kat dalam tu pon dah bersusun stock omega adaa heheh yea! siapa cepat dia dapat..spesel price punya bulan ni tauuuu

kenapa ramai sangat mencari omega ni? ada orang cuma tahu omega ni = minyak ikan = baik utk IQ kanak2..sebenarnya bukan tu shj ye manfaat nya..lebih dari tu..

MANFAAT UTAMA OMEGA

# Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, memberi kulit lebih licin dan kemerah-merahan

#Mencegah penyakit saluran darah dan strok– DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah dan peredaran darah yang normal

# Mengekalkan tekanan darah normal, ketegangan di leher dan sakit kepala.  Merendahkan kolesterol, mengawal obesiti, mengurangkan risiko sakit jantung.

#Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori. Susu ibu mengandungi DHA yang tinggi-membantu meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, memelihara pendengaran dan penglihatan, dan mencegah migrain.

#meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru2- dapat memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, lelah, hepatitis, SLE, dan buah pinggang

#Menentang kanser, meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser sgar lebih efektif

# Memelihara fungsi2 sendi (arthritis) dan gout dengan efektif

#Mencegah imsonia dan membantu mengurangkan tekanan- DHA dan EPA membantu menstabilkan emosi dan membantu perkembangan kesihatan mental termasuk kemurungan. tekanan, kebimbangan, imsonia, autism dan kanak2 hiperaktif.

tu dia..bukan sikit manfaat omega ni..ni baru manfaat utama..yang sampingan tak tahulah banyak mana hehe

Apa pula beza minyak ikan lain dengan Shaklee ni?

1. Shaklee omega guard: MINYAK IKAN TERBIK DUNIA

2. Diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun, bukan dari hati minyak ikan.

3. omega guard 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan dan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak.

4. Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal, teknologi terkini untuk menghasilkan omega guard. Ia dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan semulajadi dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, arsenik, dioksin dan PCB (bakan kimia industri yang sangat toksik!)

TONTON KENAPA OMEGA GUARD SHAKLEE DIKATAKAN TULEN

 

Bulan ni, harga jauh lebih murah..nakkan penjimatan total? ini untuk anda

 

omega promo

Nak kurang dari 6 botol tapi masih inginkan penjimatan lebih dari biasa? PM me now!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Teras Jernang bandar Baru Bangi
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s