VIVIX

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK MEMBERI KESIHATAN OPTIMUM?

Sana sini kecoh tentang promo vivix..yang Adaa tahu vivix ni sangat hebat sampai digelar tonik ajaib. Kenapa? hampir semua jenis masalah kesihatan sesuai dengan vivix ni.

Masalah kesihatan kita ni semuanya berasal dari sel yang tidak sihat, sel yang rosak, DNA yang rosak..jadi untuk membaik pulih haruslah kita tackle dari akar nya ye tak? dan disinilah vivix memainkan peranan..jom tengok bagaimana vivix bertindak..

mekanisme-dna
DNA

Gambar kat atas ni adalah gambar sel DNA kita. Kalau kita menghidap penyakit kronik seperti kencing manis, penyakit jantung, darah tinggi dan lain-lain lagi, sel DNA kita semakin lama semakin pendek. Bagi orang yang sihat, sel panjang dan kuat. Bagi orang yang sakit sel pendek, mudah musnah dan akhirnya mati. 

Semakin kurang sel sihat maka semakin sakit lah kita.

Disinilah vivix memainkan peranan yang penting. Bila kita amalkan Vivix, bahan yang terkandung didalam vivix akan bertindak dalam 4 cara keatas sel badan kita.

1. Memanjangkan tempoh hayat sel.

2. Memperbaiki sel-sel yang hampir musnah.

– dalam bahasa pasarnya, sel yg pendek dipanjangkan semula.

3. Menguatkan sel-sel supaya tidak mudah musnah (Perlindungan Selular)

4. Mempertingkatkan fungsi sel

Apa yang boleh kita simpulkan disini, bila kita makan atau amalkan vivix, kita sebenarnya membantu sel-sel badan kita untuk menjadi sihat. Seluruh badan kita terdiri dari sel. Jadi sihat kan sel In Shaa Allah sihat lah badan kita.

Kelebihan lain:

1. Vivix meningkatkan kesuburan

2. Menurunkan paras kolestrol dan mencairkan darah

3. Melambatkan penuaan

4. Mencegah Kanser

sumber: here

Aduh, rasa nak sangat cuba ni tapi saya sedang menyusukan anak..ha..boleh ke ibu menyusukan anak menggunakan vivix? wait for my next entry tomorrow!

promo vivix nov 2013

Nak dapatkan harga jauh lebih special? pm me now! ni november 2013 je tau..1 dec dah tak valid hehe

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaainspiration@ymail.com
adaanoor@ymail.com
017-9329859
Teras Jernang bandar Baru Bangi
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s