VITAMIN C

Welcome back Vitamin C Plus! Open for pre-order~

Uih jenuh lah menunggu Vitamin C ni, peti ais pon dah kosong ni dari kehadiran Vitamin C..huhu inilah masanya!

Ramai yang bila adaa bgtahu ini vitamin c chewable, diorang frust..sebab menunggu Vitamin C sustained Release..jangan risau ye..Vitamin C chewable ni khasiatnye sama dengan Vitamin C SR tu..yes, sama..apa yang beza? cuma dos je..yang ni sebiji 100mg, yang Sustained release tu sebiji 500mg..amek sebiji sehari je kan..yang chewable ni amek lah 5 biji utk dewasa..selang 2 jam skali ke ..memang best..mcm gula2 je..so jangan risau..harga pun murah..diulangi ye, SAMA KHASIAT DAN MURAH hehe dan memang sedap sbb boleh dikunyah..kalo tak sedap, takdelah anak adaa buat mcm popcorn kat umah ni..sambil2 tgk tv pegang sebotol huhu haru..

disebabkan Vitamin C dah lama menyepi, pre-order ni ramai yang borong, dengan harga yang murah, sorang tak cukup sebotol ye..ha.pakat duk sapu 4 5 sekali gus..so siapa yang nak cepat2 lah sebelum melepas lagi..tah bila nak ade lagi nih..

Nak order? Jom now!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaanoor@ymail.com
Teras Jernang bandar Baru Bangi
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
 

 

 
 
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s