VITAMIN C

Welcome back Vitamin C Plus! Open for pre-order~

Uih jenuh lah menunggu Vitamin C ni, peti ais pon dah kosong ni dari kehadiran Vitamin C..huhu inilah masanya!

Ramai yang bila adaa bgtahu ini vitamin c chewable, diorang frust..sebab menunggu Vitamin C sustained Release..jangan risau ye..Vitamin C chewable ni khasiatnye sama dengan Vitamin C SR tu..yes, sama..apa yang beza? cuma dos je..yang ni sebiji 100mg, yang Sustained release tu sebiji 500mg..amek sebiji sehari je kan..yang chewable ni amek lah 5 biji utk dewasa..selang 2 jam skali ke ..memang best..mcm gula2 je..so jangan risau..harga pun murah..diulangi ye, SAMA KHASIAT DAN MURAH hehe dan memang sedap sbb boleh dikunyah..kalo tak sedap, takdelah anak adaa buat mcm popcorn kat umah ni..sambil2 tgk tv pegang sebotol huhu haru..

disebabkan Vitamin C dah lama menyepi, pre-order ni ramai yang borong, dengan harga yang murah, sorang tak cukup sebotol ye..ha.pakat duk sapu 4 5 sekali gus..so siapa yang nak cepat2 lah sebelum melepas lagi..tah bila nak ade lagi nih..

Nak order? Jom now!

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaanoor@ymail.com
Teras Jernang bandar Baru Bangi
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
 

 

 
 
Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s